{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring ved skade..
  • #1   28. jul 2009 Ååhhh Tina.. smiley Det var jo ikke det jeg håbede på at høre smiley

• #2   28. jul 2009 Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Åh hvor jeg altså bare ikke gider mere.. smiley

• #3   28. jul 2009 1½ måned efter jeg var til undersøgelse for at få udarbejdet en speciallægeerklæring efter mit trafikuheld fik jeg udbetalt erstatning. Jeg har en mengrad på 33%, fordelt på et knæ (8%) en skade fra 1992 og 25% for piskesmæld, diskusprolaps, nerveskader i lænd og hofte og højre ben.

Men jeg byttede gerne mine erstatningspenge for at blive 100% rask, for det bliver jeg aldrig.

• #4   28. jul 2009 kommer det ikke også an på hvilke type skade det er? Jeg mener hvis man fx bliver kørt ned, er der jo ikke så meget at diskutere, men hvis man er er med i en trafik ulykke er der større chance for modparten vil sige man selv har skyld i ulykken? Jeg ved det ikke men kunne forestille mig det er sådan.

• #5   28. jul 2009 Jamen jeg væbner mig med tålmodighed så...
    Håber bare at det i det mindste kan indbringe et eller andet... Har lige mistet mit job pga knæet... Ikke engang 15 timer om ugen som pædagogmedhjælper kan jeg klare smiley

• #6   28. jul 2009 men maria, jeg ved fra min kæreste der blev kørt ned for 9 år siden, at det værste ikke er at vente på erstatning, det er kampen med kommunen bagefter.. Han har nu i 9 år kæmpet med dem fordi han ikke kan klare et fuldtids job, han har 35 procent erhvervs evne tab, og kan ikke klare at arbejde mere en max 4 timer om dagen, hvor han hverken må løfte, stå, sidde eller ligge på knæ for længe af gangen.. Han er nu havnet på bistand fordi de ikke mener der er belæg for at give ham flex job.. Han har nu søgt pension, så nu må vi se hvad der sker.. Han har været i arbejds prøvning 5 gange, og har haft omkring 20 job inden for de sidste 5 år, hvor han er blevet fyret fra alle sammen, grundet sygdom med hans ryg.

• #7   28. jul 2009 Åhhhh... kæmpe suk smiley Det er simpelthen bare for tidligt... 24 år og begge knæ fuldstændig smadret smiley

• #8   28. jul 2009 De 25% jeg har i forbindelse med mit trafikuheld er ca. 12% for piskesmæld og resten er hofte, ryg og ben.

• #9   28. jul 2009 Da jeg kom ud for en trafikulykke for en del år siden gik der det meste af tre år inden hele sagen var afsluttet.

Man kunne håbe på, at det går hurtigere nu, men helt ærligt, så tvivler jeg :o(

• #10   28. jul 2009 Nå ja - modparten havde også hele skylden i min sag...

Og ja - kampen med kommunen efterfølgende er så opslidende, at det næsten ikke er til at bære :o(

Vores samfund er indrettet til raske mennesker :o(

• #11   28. jul 2009 *CH* Det har du sgu ret i. Det er hvertfald ikke lavet særlig gennemtænkt for de mennesker der kommer ud for en ulykke eller bliver syge så de skal have persion.

• #12   28. jul 2009 Tina T: Kan kun give dig ret, men tror desværre ikke at det ændres sig. Men ja, det er sgu ikke nemt at få noget igennem ved kommunen,

• #13   28. jul 2009 Åh jeg bliver mere og mere depri.. Føler med jer alle der kæmper.. Kan godt se at jeg slet ikke har noget at pive over smiley

• #14   28. jul 2009 Min kæreste har smadret sit knæ 2 gange. Den første gang erststning lynhurtigt uden problemer, den 2 gang efter slut operationer og genoptræning (ca. 1,5 år) fik han er statning. At der gik 1,5 år i forbindelse med den sidste skade er jo rimeligt, da man er nødt til at vente på alle operationer og genoptræning er overstået smiley

Han er kun blevet 5 % invalid pga. knæskaden og arbejder fuldtid uden problemer, så rolig, det kan også gå godt :o) Måske du kan finde et job, hvor du skal sidde ned det meste af tiden? smiley

• #15   28. jul 2009 Jeg har lige givet op. Jeg kørte galt i en bybus i 2007, fik piskesmæld og min sag har lige været 1 år i arbejdsskadestyrrelsen, da forsikringsselskaberne ville have deres afgørelse.

Det gik fra 8% mén til nu under 5%, og da man ikke kan anke arbejdsskadestyrrelsens afgørelse, ja så er der retssag tilbage, og det har jeg ikke råd til.

Jeg er rasende over en anden mand har besluttet at mit liv skal være ødelagt; han har ikke engang måtte bøde for hverken det ene eller det andet. Suk

• #16   28. jul 2009 Frk. Sjørslev, hvorfor er méngraden blevet nedsat?

• #17   28. jul 2009 Ann-Sofie.. Jeg kan heller ikke holde til at sidde ned hele tiden pga min ryg smiley

Frk. Sjørslev: Ej hvor er det bare uretfærdigt.. Det kan da simpelthen ikke passe..

• #18   28. jul 2009 Gitte jamen ASK mener at kunne se at jeg har haft skader før ulykken, det har forsikringsselskabernes læger så ikke kunne se.

Ja jeg har været en aktiv rytter, ja jeg har taget mine røvture, men jeg har aldrig haft så mange smerter som jeg har nu efter den ulykke. smiley

• #19   28. jul 2009 Maria ja det er uretfærdigt. smiley Jeg arbejder godt nok stadig 37 timer, men det er stillesiddende kontor, da jeg ikke kunne arbejde i Netto mere, når jeg har fri skal jeg hjem og ligge ned i min en time for at undgå vilde smerter.

Det er et helvede

• #20   28. jul 2009 jeg skal osse i gang med min kamp nu

var i traffikuheld for 1 år siden og har døjet med rygproblemer lige siden, og haft 3 forskellige læger imens alt dette har stået på.

nu har mit eget forsikringsselskab indkaldt mig til neurologisk undersøgelse, så må vi se hvad de siger.

jeg har fået en del af svie/smerte erstatningen udbetalt allerede, og ved jo heldigvis at den får jeg uanset hvad, så er det bare om der er varige men.

men hvor kunne det dog være rart at man brugte alle de havde havde med det at gøre, fys og såen istedet for at det er min egen læge der skal skrive papirerne, håber dog han vedlægger rapport fra neurologen og rheumatologen osse

• #21   28. jul 2009 Jeg har ikke fået for svie og smerte, men for den méngrad på 8% som både if og alka har fastsat. smiley

Jeg har også været til neurolog som gav mig en meget fin udtalelse og faktisk var det på baggrund af den lægerne fra if og alka satte min méngrad, så jeg undre mig utrolig meget over ASK's afgørelse.

• #22   28. jul 2009 Frk. Sjørslev, jeg kan følge dig, for det tærer på ens kræfter bare at klare en skade, så det vil dræne en endnu mere at skulle igennem en retssag. Men får du overskuddet til det, så ville jeg nok tage kampen op. Men det kræver et godt bagland, som kan støtte dig og give dig opbakning, når du har det allerværst.

Jeg arbejder også 37 timer, for som tiden er nu er der ikke så god mulighed for nedsat tid. Der står andre i køen af jobs, så jeg holder ud.

Men jeg er næsten altid træt, og det skyldes til dels mine skader, men også den megen medicin jeg får for at kunne fungere i dagligdagen. 6 slags medicin der skal prøve på at holde smerterne i skak, men det hjælper ikke nok.

Det betyder at jeg bruger alle mine kræfter på arbejde, og det er et job jeg godt kan lide og synes jeg bidrager med noget godt til. Det kan være nedslående ikke at være så aktiv herhjemme. Jeg ved godt man skal passe på sig selv, men hvis jeg ikke gik på arbejde ville jeg få det endnu værre.

Men vi er nogle seje nogen, og der skal meget til før jeg synes det hele ikke hænger sammen.

• #23   28. jul 2009 Gitte jeg havde kun 3 uger til at få min læge til at rette henvendelse. Der er så 5-8 ugers ventetid hos min læge til en sådan konsultation, så tiden er skam gået.

Jeg håber at jeg en dag kan genoptage sagen og få den afsluttet til min fordel.

Kommentér på:
forsikring ved skade..

Annonce