{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Ordentlig forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

Ryster stadig..
Har lige været ude og gå med Basse, vi kommer til et T-kryds. Lige pludselig bag fra hækken kommer der en stor hund løbende. Den løber direkte hen mod Basse og bider ud efter ham, snoren er ikke så lang-så jeg hiver i den og får ham hurtigt op. Den anden hund begynder at gø, og hoppe op..
Der kommer en dame løbende, "den gør ikke noget" jeg står med Bassen og blir ved med at vende ryggen til hunden. Hun skælder og smælder. Hunden reagerer ikke. Hun er nød til, at slæbe hunden væk.

Jeg skulle bare lige ud med det, forstår virkelig ikke folk ikke har deres hunde i snor hvis de ikke har 110%styr på dem... Blir simpelthen så harm ¤%&/(%

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ordentlig forskrækkelse
  • #2   10. aug 2009 Hunden: Ja, blir også så skide sur... Ja, det gik sgu godt nok hurtigt - nærmest ud af ingenting...

• #4   10. aug 2009 det kan også godt være at den ikke gør noget men ens engen hun gør noget det er bare for meget han skal bare have styr over det når man går med dem løse og jeg kan ikke forstå folk gør det i den her tid og i det her tilfælde lyder det jo ikke til at den ikke ville gøre noget godt der ikke skete noget

• #6   10. aug 2009 jeg mener det lyder som om den ville gøre din hund noget men det var godt der ikke skete noget

• #7   10. aug 2009 Eva P: Lyder lidt som samme oplevelse. Hunden nåede dog ikke at få fat i Basse. Godt det ikke gik værre med din hund..

Men for fanden da, det kan da ikke være så svært at ta sin hund i snor...

• #8   10. aug 2009 Her i ferien havde jeg en lidt sjov oplevelse. Kia står ude i hundegården foran vores fortelt.Den står så begge hunde kan gå ud og ind som de vil.
    En dame kommer gående med 2 små chier i flexliner.
    Chierne løber gøende over mod Kia, der trækker sig bagud.
    De gør ikke noget siger damen, og lige da hun har sagt kommer Taiko drønnde ud og ryger hen mod de to chier, der bliver forskrækket og løber i hver sin retning væk.
    Aldrig hverken før eller siden har jeg set damen få samling på sine hunde.
    Hun kom ikke i nærheden af vores hunde mere i ferien.

• #9   10. aug 2009 Det er så ubehageligt den slags :s

Kommentér på:
Ordentlig forskrækkelse

Annonce