{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Sikke en veninde.. - hun må være syg! {{forumTopicSubject}}

JA.. Det er et langt indlæg, men det er vist værd at læse!

Nej nej nej nej.. Jeg har en tidligere veninde, som vi nu kalder Camilla.

Camilla har én gang været oppe og skændes med mig, og skrevet at jeg ingen venner fortjente. Det skal lige siges at jeg havde købt gave til hende, som hun havde fået samme dag. Et par PC klokker (til hest), for hun var en af mine bedste veninder den gang, så det ville jeg gerne give hende. Nå men jeg snakkede ikke med hende i 3-4 mdr. hvor jeg så skriver til hende om vi ikke skulle komme på talefod igen.

- Det køre så godt i 1-2 mdr. Vi snakker ikke så meget sammen men vi KAN snakke sammen.
Så en dag får jeg igen en sviner, hvor jeg så bedere hende om at slette kontake til mig, da jeg ikke gider at finde mig i at blive svinet til i tide og utide..
Så får jeg denne besked i hovedet igen : jamen du kommer jo nok tilbage når du ikke er så kællinge agtig..

Ej jeg blev bare mundlam. For jeg siger tingende i en pæn tone, og kalder ikke mine venner og veninder kælling, so mm. Det kunne jeg ALDRIG få mig selv til!

Når hun nu ikke have mig at flippe på finder hun en anden at gøre det på. Camilla beskylder denne nye 'veninde' for at stjæle, lyve mm. og skriver dette på HesteGalleri i LOGMENT:
''håber sådan at en vis person begynder at skære i sig selv igen! Nøøøøj, det var tider! smiley Hahaha x)''

Den nye 'veninde' er også på HG og har set det.

Hvordan kan denne Camilla være så ondskabsfuld?
- Jeg fortjener ingen venner
- Jeg er kællinge agtig og en so
- den nye 'veninde' budre begynde at skære i sig selv

HELT ÆRLIGT?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en veninde.. - hun må være syg!
  • #2   11. aug 2009 Hun er da ikke en potte p** værd at samle på ..

• #3   11. aug 2009 Vælg dine venner/veninder med omhu.

Men mærkelig måde at opføre sig på

• #4   11. aug 2009 Undskyld mig men grav du hellere hende ned igen..hold da fast en møgtøs!

• #5   11. aug 2009 sikke da en møj tøs smiley ja sorry jeg siger det ..

• #6   11. aug 2009 Ihh folks sande person kan være noget grimt noget..

• #7   11. aug 2009 MT-

Den var god, er det en man må bruge

• #8   11. aug 2009 Og forresten , ved udemærket hvordan du har det ..
    Havde en veninde i gennem 10 år der begyndte at være sammen med en mand der havde gjort mig rigtig meget ondt og sagde jeg løj og det hele

• #10   11. aug 2009 tror hendes selvværd er ufatteligt lavt.. Men det skal satme ikke gå ud over andre som faktisk støtter hende, og vil hjælpe hende.. Puuha jeg er bare mundlam

• #11   11. aug 2009 jeg kender det KUN alt for godt..

har en "tidligere veninde", som er på nogenlunde den amme måned..

Vi har ikke snakket sammen i flere måneder nu - men alligevel bliver hun ved med at finde på mærkelige ting at sige om mig:

ekspemlvis hørte jeg fra en af vores fælles bekendte at jeg tilsyneladende var blevet gravid, men at jeg så havde mistet barnet fordi jeg har drukket for meget alkohold - det kender jeg intet til!! - mærkeligt at jeg ikke engang selv ved det så..

Og så har hun lavet en af de dersens test man kan lave om sig selv på facebook *Hvor godt kender du....." Hvor et af hendes spørgsmål var: "Hvad hader jeg mest?" Hvortil hun havde skrevet en masse forskellige ting, og så mit navn... hahah.. det er så meget til grin..

utrolig at hun ikke bare kommer videre, og accepterer at vi ikke kan snakke sammen længere! (det var endda hende, som blev sur på mig i sin tid)..

Nogle folk har bare ikke noget liv, og har tydeligvis intet at give dem til..

Du skal nok ikke tage det så tungt - der findes mange mærkelig mennesker i denne verden..!!! ;o)

• #12   11. aug 2009 Helle...du bruger bare løs

• #13   11. aug 2009 Som de andre siger, så er livet for kort til at bruge tiden på såkaldte venner og veninder, der behandler en dårligt, så "grav du bare hende ned igen" (Vidunderligt udtryk ;o))

• #14   11. aug 2009 Line...jeg blev også ringet op af en veninde fra fyn der spurgte mig om jeg havde fået en abort da jeg ventede min datter. Svarede hende at det havde jeg ikke men hvor pokker hun havde fået den ide fra. Det er så en tidligere veninde der havde ringet til hende og sagt det - uden at spørge mig først..
    Hun havde set at jeg hed 18+4 i mit msn navn (osv) men jeg er en smule doven og gad ærlig talt ikke ændre det hver eneste dag så slettede det..Det tog hun som at jeg havde aborteret og skyndte sig at ringe til min veninde og sige det..

• #15   11. aug 2009 M T : det er utroligt hvad falk de kan finde på at sige!! Jeg er ikke engang gravid og har aldrig været det... det jeg slet ikke forstår er hvordan hun finder på sådan noget.. altså én ting er at hun kalder mig for en kælling og en so osv osv - det er jeg fuldstændig ligeglad med, og jeg er egentlig også ligeglad med at hun måske tror jeg er gravid (eller hvad det end er hun tror) Men en anden ting er at hun siger det til nogle folk, som måske ikke kender mig så godt til at vide at det faktisk ikke er sandt..!! En SÅ personlig ting er simpelthen for meget.. hun er simpelthen sindssyg!!

Men ja - når hun bliver ved med at 'genere' mig, må det jo betyde at jeg har betydet noget for hende - ellers havde det hele jo været lige meget og hun havde været ligeglad med mig..

• #16   11. aug 2009 Ja..nogle folk kommer desværre aldrig videre smiley

• #17   12. aug 2009 M T:
    Ej?? Helt ærligt!

• #18   12. aug 2009 jo...mødte hende tidligere på sommeren og hun var helt vild for at holde emilie..jeg var sååå tæt på at sige "ja, er det ikke en sød abort jeg har fået?" til hende....

Kommentér på:
Sikke en veninde.. - hun må være syg!

Annonce