12. apr 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
Sikke en veninde.. - hun må være syg! {{forumTopicSubject}}
JA.. Det er et langt indlæg, men det er vist værd at læse!
Nej nej nej nej.. Jeg har en tidligere veninde, som vi nu kalder Camilla.
Camilla har én gang været oppe og skændes med mig, og skrevet at jeg ingen venner fortjente. Det skal lige siges at jeg havde købt gave til hende, som hun havde fået samme dag. Et par PC klokker (til hest), for hun var en af mine bedste veninder den gang, så det ville jeg gerne give hende. Nå men jeg snakkede ikke med hende i 3-4 mdr. hvor jeg så skriver til hende om vi ikke skulle komme på talefod igen.
- Det køre så godt i 1-2 mdr. Vi snakker ikke så meget sammen men vi KAN snakke sammen.
Så en dag får jeg igen en sviner, hvor jeg så bedere hende om at slette kontake til mig, da jeg ikke gider at finde mig i at blive svinet til i tide og utide..
Så får jeg denne besked i hovedet igen : jamen du kommer jo nok tilbage når du ikke er så kællinge agtig..
Ej jeg blev bare mundlam. For jeg siger tingende i en pæn tone, og kalder ikke mine venner og veninder kælling, so mm. Det kunne jeg ALDRIG få mig selv til!
Når hun nu ikke have mig at flippe på finder hun en anden at gøre det på. Camilla beskylder denne nye 'veninde' for at stjæle, lyve mm. og skriver dette på HesteGalleri i LOGMENT:
''håber sådan at en vis person begynder at skære i sig selv igen! Nøøøøj, det var tider!
Hahaha x)''
Den nye 'veninde' er også på HG og har set det.
Hvordan kan denne Camilla være så ondskabsfuld?
- Jeg fortjener ingen venner
- Jeg er kællinge agtig og en so
- den nye 'veninde' budre begynde at skære i sig selv
HELT ÆRLIGT?!
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.281
Men mærkelig måde at opføre sig på
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.816
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.281
Den var god, er det en man må bruge
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
Havde en veninde i gennem 10 år der begyndte at være sammen med en mand der havde gjort mig rigtig meget ondt og sagde jeg løj og det hele
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
har en "tidligere veninde", som er på nogenlunde den amme måned..
Vi har ikke snakket sammen i flere måneder nu - men alligevel bliver hun ved med at finde på mærkelige ting at sige om mig:
ekspemlvis hørte jeg fra en af vores fælles bekendte at jeg tilsyneladende var blevet gravid, men at jeg så havde mistet barnet fordi jeg har drukket for meget alkohold - det kender jeg intet til!! - mærkeligt at jeg ikke engang selv ved det så..
Og så har hun lavet en af de dersens test man kan lave om sig selv på facebook *Hvor godt kender du....." Hvor et af hendes spørgsmål var: "Hvad hader jeg mest?" Hvortil hun havde skrevet en masse forskellige ting, og så mit navn... hahah.. det er så meget til grin..
utrolig at hun ikke bare kommer videre, og accepterer at vi ikke kan snakke sammen længere! (det var endda hende, som blev sur på mig i sin tid)..
Nogle folk har bare ikke noget liv, og har tydeligvis intet at give dem til..
Du skal nok ikke tage det så tungt - der findes mange mærkelig mennesker i denne verden..!!! ;o)
maj 2006
nov 2007
maj 2006
Hun havde set at jeg hed 18+4 i mit msn navn (osv) men jeg er en smule doven og gad ærlig talt ikke ændre det hver eneste dag så slettede det..Det tog hun som at jeg havde aborteret og skyndte sig at ringe til min veninde og sige det..
nov 2007
Men ja - når hun bliver ved med at 'genere' mig, må det jo betyde at jeg har betydet noget for hende - ellers havde det hele jo været lige meget og hun havde været ligeglad med mig..
maj 2006
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 8
Ej?? Helt ærligt!
maj 2006
Sikke en veninde.. - hun må være syg!