{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

kløstillende medicin... {{forumTopicSubject}}

Min lille shih tzu har et sår på halsen som blir større og større fordi hun klør sig... Dr. dyr siger at der ikke er noget middel som vil tage denne kløe og at det er en dårlig vane hun har tillagt sig???

Jo mere hun klør jo værre blir det....

Hun har været i penicilin behandling og han har tilbudt noget binyrebark hormon på spray som muligvis kunne tage dette - det kostede dog små 400kr...

Kan det virkelig passe at man ikke kan få nogle klø stillende piller???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kløstillende medicin...
  • #1   14. aug 2009 Krave kan hun så ikke have på da det sidder lige der hvor kraven skal sidde....

• #2   14. aug 2009 Gr. til dette sår er et insekt bid som gav en byld og så kløede hun hul...

• #3   14. aug 2009 Rotterne - NEJ til mundkurv - JA til ansvar!!

Ha ha ha - jaaaa en mulighed fniser

• #7   14. aug 2009 Altså grunden til at hun klør sig er fordi hun blev bidt af et insekt i Italien...derefter kom der en stor byld lignende ting på halsen hun så fik kløet hul på... Det væltede ud med betændelse og så fik hun penecilin samt noget andet som skulle tage hævelsen... Gik rigtig fint og det tegnede godt - indtil hun begyndte at klø sig og så gik det stærkt... Blev til et åbent sår og endnu en pencilin behandling gik igang... Nu er hun færdig med denne, men det ser stadigvæk grimt ud fordi hun blir ved med at klø sig direkte i såret... - dr. dyr mener det bare skal have tid så skal det nok blive fint igen... Men så længe hun klør blir hun ved med at rive hul....

Hva med en helosan? vil det være godt eller blir det så svampet?
    Jeg vasker/renser såret hver dag med klorhexidin.

• #9   15. aug 2009 Pia - sjovt du skriver det for har haft samme tanke... må vist være kreativ og prøve mig frem med div. løsninger...

God weekend

• #10   15. aug 2009 Jeg ville investere de 400 kr, når dyrlægen nu mener, at det er den bedste løsning.

Medrol - det er binyrebarkhormon i tabletform, og det er nok at overgøre det, hvis det kan klares med en spray.

• #11   15. aug 2009 Pia K - det er rigtig farligt selv at fjerne binyrebark fra sin hund.

Det kan de faktisk dø af, hvis de har været på en forholdvis høj dosis. De skal trappes langsomt ud af det.

Når de er på behandlingen holder binyrerne op med at producere hormon, og en nedtrapning gør, at de langsomt går igang igen...

Kommentér på:
kløstillende medicin...

Annonce