602 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
efter pædagog uddannelsen ??? efter pædagog uddannelsen ???
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber at en af jer kloge hoveder herinde kan svare på
Efter den 3 ½ årige pædagog uddannelse, så har jeg hørt at man på 1 år derefter kan tage noget muligvis kandidat i børnepsykologi? Er det korrekt?
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 81
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Du har med en professionsbachelor som pædagog mulighed for at studere videre inden for det pædagogiske felt. Du kan videreuddanne dig på diplom-, master- og kandidatniveau.
På masterniveau kan du for eksempel tage en uddannelse i social-, special,- eller sundhedspædagogik, mens du på kandidatniveau har mulighed for at videreuddanne dig i for eksempel pædagogisk antropologi, psykologi, sociologi eller filosofi. Og på diplomniveau kan du for eksempel tage en uddannelse i socialpsykiatri eller flerkulturel pædagogik.
Samtidig udbydes der også kurser, enkeltfag og konferencer med en pædagogisk vinkel.
VIA udbyder efteruddannelse i hele Region Midt og tilbyder blandt andet en lang række kurser inden for det pædagogiske område. Uanset om du er interesseret i at dygtiggøre dig inden for ledelse, vejledning, specialområdet eller noget helt fjerde, har vi med stor sandsynlighed et tilbud, der passer til dig. Se mere her
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Tak for det jette, det var det jeg ledte efter
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
efter pædagog uddannelsen ???