602 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

efter pædagog uddannelsen ??? efter pædagog uddannelsen ???

Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber at en af jer kloge hoveder herinde kan svare på smiley

Efter den 3 ½ årige pædagog uddannelse, så har jeg hørt at man på 1 år derefter kan tage noget muligvis kandidat i børnepsykologi? Er det korrekt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter pædagog uddannelsen ???
  • #1   15. aug 2009 Hej. Aner det ikke. Men er det ikke noget din studievejleder kan svare dig på? Sådan én må du da ha hvis du lige er blevet uddannet pædagog?

• #2   15. aug 2009 Fandt følgende på Via university colleges hjemmeside:

Du har med en professionsbachelor som pædagog mulighed for at studere videre inden for det pædagogiske felt. Du kan videreuddanne dig på diplom-, master- og kandidatniveau.

På masterniveau kan du for eksempel tage en uddannelse i social-, special,- eller sundhedspædagogik, mens du på kandidatniveau har mulighed for at videreuddanne dig i for eksempel pædagogisk antropologi, psykologi, sociologi eller filosofi. Og på diplomniveau kan du for eksempel tage en uddannelse i socialpsykiatri eller flerkulturel pædagogik.

Samtidig udbydes der også kurser, enkeltfag og konferencer med en pædagogisk vinkel.

VIA udbyder efteruddannelse i hele Region Midt og tilbyder blandt andet en lang række kurser inden for det pædagogiske område. Uanset om du er interesseret i at dygtiggøre dig inden for ledelse, vejledning, specialområdet eller noget helt fjerde, har vi med stor sandsynlighed et tilbud, der passer til dig. Se mere her

• #3   15. aug 2009 Jeg er ikke færdiguddannet, for er slet ikke gået i gang endnu smiley

Tak for det jette, det var det jeg ledte efter smiley

• #4   15. aug 2009 Velbekom

• #5   15. aug 2009 så vidt jeg husker skal man vist have noget praktisk arbejde som pædagog, lærer, sygeplejerske osv. alt efter hvad man er bachelor i efter man er uddannet før man kan læse videre og blive kandidat på de pædagogiske/sundhedsmæssige område....

Kommentér på:
efter pædagog uddannelsen ???

Annonce