665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Jeg er også rasende Jeg er også rasende

var ude og cykle med mine 2 basenji og fra een af stierne kom et ægtepar med deres rottweiler der absolut ikke er rar at komme i nærheden af - så jeg trampede i pedalerne og alligevel lykkedes det rottweileren at springe frem og bide mig i venstre knæ .......... jeg stoppede og om ikke manden beskyldte mig for at prøve at køre dem ned ! sådanne mennesker, der lige vender situationen en omgang kan jeg slet ikke kommunikere med og fortsatte da begge mine basenji var noget utrygge ved det savlende dyr (og manden) - men har da ondt i knæet i dag - ved ikke hvor ejerne bor, desværre .........

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er også rasende
  • #2   24. aug 2009 og netop derfor går jeg ind for mundkurv - en lang snor er ikke nok - håber jeg møder parret med hunden igen, så går jeg efter dem for at se hvor de bor !

• #4   24. aug 2009 ej, god bedring !

• #5   24. aug 2009 Lyder godt nok mærkeligt, at folk bare går videre efter at deres hund bider en person. Hvorfor har du ikke meldt det til politiet?

• #6   24. aug 2009 hvorfor har du ikke meldt det til politiet? spørger jeg så som et lille ekko smiley

• #7   24. aug 2009 Er ked af at sige det, men du er selv medvirkende til at hunden bider. Selvfølgelig er det ikke iorden at den bider, men det havde været en bedre plan at cykle lige så stille eller stå stille med cyklen imellem den fremmede hund og dig.

Jeg ville betragte det som usædvanligt hensynsløst, hvis der kom en cyklende for fuld fart forbi mig og mine hunde på en sti. Mine hunde ville dog ikke bide, men blive ret forskrækkede.
    Nogle hunde reagerer dog med udfald, når de føler sig truet

• #8   24. aug 2009 Det er selvfølgelig ikke iorden at hunden bider dig, men er enig med Anette i at du måske har været medvirkende til at hunden reagerede så voldsomt.. Bare til en anden gang.

• #10   24. aug 2009 Læs første indlæg igen "så jeg trampede i pedalerne " Det opfatter jeg som om farten blev sat op for at komme hurtigt forbi.

• #12   24. aug 2009 ejerne af hunden så mig komme cyklende og de gik bare fremad selvom de ved, at deres hund er aggressiv over alt og alle - selvom jeg var stået af cyklen og gået stille forbi ville det ikke have ændret hundens adfærd (har før set den fare ud mod andre der kom gående) - så synes jeg gjorde det jeg synes var bedst i den pludselige opstået situation nemlig at komme hurtigt forbi i håb om, at de så ville holde fast på deres hund, men det gjorde de ikke og jeg kan til min død ikke se, at det er min skyld at deres savlende hund bider mig i knæet, helt ærligt - det er som ejeren råbte, om jeg prøvede at køre dem ned ? på en cykel - helt ærligt - man skal som hunde ejer være sit ansvar bevidst og det er jeg - modsat vil jeg ikke udsætte mine hunde for en konfrontation med en savlende rottweiler i lang snor og så er den ikke længere ........ så derfor er jeg rasende og har ondt i knæet, der er ingen mærker og hvad skulle politet dog gøre ved dette ?

• #14   24. aug 2009 ...
    Mundkurv til sådanne nogle hunde, min lille perkingeser blev også bidt af en hund i snor, men uden mundkurv, men fordi ejeren var uopmærksom..

GOD BEDRING! (:

• #15   24. aug 2009 Pia

en anmeldelse om et hunde overfald på et menneske er ret alvorligt!

især fordi ejeren ik ville tage ansvar

• #16   24. aug 2009 Fru A - som jeg skrev, så ved jeg ikke hvor ejerne bor, kender ikke deres navn - men skal nok finde ud af det ......... politiet i Horsens tager sig ikke af den slags sager - desvære ........

Kommentér på:
Jeg er også rasende

Annonce