{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.314 visninger | Oprettet:

Kun dumme mennesker keder sig? fup/fak {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en mindre diskution kørende med min bror.. Når jeg siger jeg keder mig siger han ALTID, kun dumme mennesker keder sig. Men den tror jeg simpelthen ikke på, jeg mener at kloge mennesker skal stimuleres og at der måske ikke skal såå meget til at underholde mindre begavede mennesker. (Misforstå ikke, jeg er skam ikke noget geni)
Jeg går sygemeldt pt, pga af en øjensygdom og jeg kan simpelthen ikke få en hel dag til at gå med at se fjernsyn eller sidde ved computeren, men det er ikke noget problem for ham.. Kan det da være rigtigt?? Han siger kloge mennesker stimulerer sig selv, men det kan da vel ikke passe at der skal så lidt til at underholde et begavet menneske.

Hmm ja jeg bliver bare irriteret over at han gang på gang, lidt indirekte, kalder mig dum..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun dumme mennesker keder sig? fup/fak
  • #1   25. aug 2009 Jeg mener at det kun er "dumme" mennesker der hele tiden går og siger.....<jeg keeeeder mig>.....for så beder de indirekte andre om at underholde sig....og det er irriterende synes jeg.
    Jeg plejer at sige til de børn der siger sådan......så skal jeg nok lade være at forstyrre dig......

• #2   25. aug 2009 Kommer børnene derimod selv med forslag til hvad vi kan lave så de ikke keder sig er det i orden for mig....

• #3   25. aug 2009 Det er heller ikke noget jeg går og siger hele tiden, det er mere fordi jeg ikke kan så meget selv pt, pga mit syn..Og når han så har været her, ligger han bare med computeren.. Det sys jeg er kedeligt, jeg ville hellere vi gik en tur, kørte et sted hen.. Et eller andet..

Eller også vil han se top gear og det gider jeg heller ikke.. Eller 20 afsnit af det samme.. GAB siger jeg bare

• #5   25. aug 2009 Mit "problem" lige pt er jo at jeg bare går hjemme og ikke kan så meget.. Har ca 25% syn.. :o/ Så kan ikke læse bøger, der er så meget jeg gerne vil, men ikke kan.. Føler jeg spilder tiden, får nogle piller der gør at jeg har lidt svært ved at sidde stille i længere tid, det begynder at stikke og prikke i kroppen, der skal ske noget..

• #6   25. aug 2009 Jeg er bare afhængig af at folk gider køre mig, kan ikke selv køre :o(

Det er nok også fordi jeg er vant til bare at ku gøre som jeg vil og køre hvorhen jeg lyster.. Og at det så så pludseligt er anderledes

• #7   25. aug 2009 Det er sundt at kede sig. haha smiley

Kommentér på:
Kun dumme mennesker keder sig? fup/fak

Annonce