Kun dumme mennesker keder sig? fup/fak {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en mindre diskution kørende med min bror.. Når jeg siger jeg keder mig siger han ALTID, kun dumme mennesker keder sig. Men den tror jeg simpelthen ikke på, jeg mener at kloge mennesker skal stimuleres og at der måske ikke skal såå meget til at underholde mindre begavede mennesker. (Misforstå ikke, jeg er skam ikke noget geni)
Jeg går sygemeldt pt, pga af en øjensygdom og jeg kan simpelthen ikke få en hel dag til at gå med at se fjernsyn eller sidde ved computeren, men det er ikke noget problem for ham.. Kan det da være rigtigt?? Han siger kloge mennesker stimulerer sig selv, men det kan da vel ikke passe at der skal så lidt til at underholde et begavet menneske.
Hmm ja jeg bliver bare irriteret over at han gang på gang, lidt indirekte, kalder mig dum..
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
Jeg plejer at sige til de børn der siger sådan......så skal jeg nok lade være at forstyrre dig......
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
Eller også vil han se top gear og det gider jeg heller ikke.. Eller 20 afsnit af det samme.. GAB siger jeg bare
aug 2007
aug 2007
Det er nok også fordi jeg er vant til bare at ku gøre som jeg vil og køre hvorhen jeg lyster.. Og at det så så pludseligt er anderledes
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 4 Svar: 37
Kun dumme mennesker keder sig? fup/fak