{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Nu skal det simpelthen være (vægt) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så har jeg bestemt at nu skal det simpelthen være nu hvor jeg skal til at tabe mig. Nok er nok.

Men jeg har indset jeg har brug for hjælp, så jeg meldte mig til de danske vægtkonsulenter i går, og starter på deres kostplan fra i dag.

Men jeg er belevet nysgerig om at høre om andre har gode eller dårlige erfaringer med dem?

Kunne de hjælpe dig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu skal det simpelthen være (vægt)
  • #2   4. sep 2009 HAr kun godt at sige om dem, selv om man tll tider er ved at kører godt og grundigt træt i det hele..
    Jeg har tabt mig 43 kg på 2½ år..
    Jeg kunne når jeg var i sukkernød ikk styre mig til at snuppe et eller andet lækkert fra skabet, men de gav mig en masse idéer til hvad jeg kunne gøre i stedet for.. Gå med hunden, vasketøj og så videre..

Kan huske de 3 første uger var jeg så syg fordi min krop var vandt til sukkker ting.. Jeg rystede og havde det rigtig træls:)
    Held og lykke med det.. Du skal nok klare det:o)))

• #4   4. sep 2009 Tak for opmundringerne :o)

Det er rart at høre det har lykkedes for nogen, for når man lige starter virker det total uoverksueligt.

Vi fik lavet en alderstest i går, altså omkring hvor gammel ens krop reelt var. Jeg er 25, men testen viste 40. Det fik rigtig sat nogle tanker igang hos mig. Så nu er det bare op på hesten og afsted.

Håber jeg kan holde mig til planen :o)

• #5   4. sep 2009 Jeg tror også støtten er vigtig - ellers taber man modet og falder i med et plask.

Men også det er skulle på en vægt foran en anden der holder øje med tror også gør at man opper sig...

• #6   4. sep 2009 Jeg tabte mig støt imens jeg gik der.
    Problemet er - det er for livet.
    Det skal du være forberedt på.

Pøj pøj

• #7   4. sep 2009 Fætter karin - har du kunnet holde dit vægttab?

• #9   4. sep 2009 2 af mine veninder har været på 'den'.

Den ene lever slavisk efter reglerne og har gjort det i nu 2½ år for at kunne holde vægten nede.

Den anden tager en 'kur' på 3 mdr om året hvor hun smider små 10 kilo.

Rigtig meget held og lykke med arbejdet smiley

• #10   4. sep 2009 Carina - Tak for støtten - det er rart at vide der er opbakning alle steder :o)

Ja synes også det var lidt mærkeligt at tænke på at min krop føltes som en 40 årig, når nu jeg ikke er ældre. Så på vej hjem tænkte jeg -gad vide hvordan det føltes når man får den vægt ned på 25, som man egentlig er -bliver man så super sprængfyldt med energi?

• #11   4. sep 2009 Tanja - Nej hvor er det godt at høre ingen har mistet modet! Og tak - det kommer til at kræve meget arbejde...

• #12   4. sep 2009 Nu er det de færreste, som ville gøre som mig. Men jeg har spist slankepiller, for at holde sulten nede og har lige bestilt nogen nye, for at se hvordan de virker smiley men det synes jeg hvertfald er nemmest.

• #14   4. sep 2009 Carina - det glæder jeg mig til - ville dø hvis jeg skulle løbe en kilometer nu...

Men ja familie og venner bakker op. Det var faktisk et skub fra min far der fik mig til at melde mig. Han synes det er så sejt :o)

• #15   4. sep 2009 Sandra J - jamen virker pillerne?

• #17   4. sep 2009 Helle

Nej - efter et ½ år steg jeg igen og havde ikke motivationen til at fortsætte

• #18   4. sep 2009 Fætter Karin - øv osse! Det frygter jeg også sker for mig...

• #19   4. sep 2009 ja det er jo det.

Men - piller osv duer slet ikke - der tager man dobbelt på bagefter.

Men du kan jo gøre det - at når du har nået hvad du vil ned på - så hold øje med vægten hver uge. Tager du på - jamen så giv den en skalle en uges tid - det er til at overskue.
    Jeg lod bare stå til da jeg ikke havde overskud på det tidspunkt.

• #20   4. sep 2009 En af mine dyrlæger har gået hos dem. Hun har tabt 75 kg, og holder vægten stadigvæk. Det er nok 4 år siden hun gik hos dem.
    Men det krævet at hun hele tiden passer på med hvad hun spiser. Men som hun siger, det bliver en vane

• #21   4. sep 2009 Maj-britt - 75 kg det var godt nok flot!!! puhha det må have taget lang tid, men hvis det er det der skal til, må man jo bare tage det som det kommer...

Tror også det skal blive en vanesag for at holde den nede...

• #22   4. sep 2009 jeg syntes det er super sejt af dig at du tager sådan et skridt i dit liv.. Desværre høre man bare om mange som tager på igen bagefter hvis de ikke er indstillet på det er for resten af deres liv det her.. Jeg har selv prøvet det, og kunne ikke holde til at spise det mad.. Syntes det var rigtig meget mad man skulle spise, og så bryder jeg mig overhoved ikke om fisk.. Men igen sådan behøver det jo ikke være for dig, du klare dig sikkert super og dejligt din familie støtter op om det.

• #23   4. sep 2009 Mjaaa - jeg "snød" nu da jeg var på VV - udbyttede fisk med kylling - og tabte mig lige meget af det - så det kan sagtens lade sig gøre ;o)

• #24   4. sep 2009 Uden at gøre noget for det har jeg tabt mig knap 5 kg. inden for de sidste par måneder. Jeg tænker måske lidt mere over hvad jeg spiser, siger kun ja til kage en gang imellem og rører mig mere fordi jeg går til træning med min hvalp 2 gange om ugen.

Det har så gjort en forskel for mig.

Held og lykke med vægttabet.

• #25   4. sep 2009 Tak til alle for opmundringerne :o)

Jeg vil klø på og se om jeg kan klare det - men hvorfor sku jeg ikke det når alle andre kan :o)

Vender tilbage når jeg har tabt mig 20 kg ;o)

• #26   4. sep 2009 Held og Lykke.Super flot, at du har taget den beslutning.Du ønskes det bedste herfra Århus.Mvh Tine.

Kommentér på:
Nu skal det simpelthen være (vægt)

Annonce