{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

En dejlig rottweiler historie {{forumTopicSubject}}

Vi har været akut til Dr. dyr idag med vores rottweiler Whiskey, da han gennem en 14 dages tid til tider kløet sine øre meget og da det ikk blev bedre, fik jeg en tid idag.

Det var godt at vi kom afsted for han havde fået en meget kraftig svampeinfektion i begge øre. Det ene var så galt at efter rensning blødte det, men det er jo klart når han osse har ligget og kløet i det, sikkert hele dagen :O(
Infektionen er en allergisk reaktion Peter (Dr. dyr) spurgte om han havde eller havde haft lopper, ingen af delene, men han har jo loppeallergi så det er derfor infektionen. Peter synes faktisk at det er mystisk at han aldrig har haft en reaktion i ørerne før, da det er der det oftest viser sig, men Whiskey plejer at bryde ud på benene, iform at han bliver irriteret og slikker og vasker poter og ben. Så de næste 10 dage skal Whiasky-manden leve som narkoman med alle de præperater han skal ha proppet i mund og øre :O)

Når vi nu lige var der fik han osse et skud vaccine, da det var tid og med al den hundesyge i Odense. Men heldigvis har de ingen tilfælde af hundesyge haft i Årselv :O))

Men det jeg ville fortælle er at Peter roste han meget for han venlige sind. Det første han gjorde da vi kom ind af døren var at joke lidt med min "muskelhund" og spørge om hvordan han var. -Rolig han jeg jo kun sige, men ha må ha været på vagt for da vi var færdige, roste han Whiskey for at han var så rolig. Han var en af de eneste, hvis ikk den eneste så gemytlige weiler de havde i klinikkke, så blev moaren glad og stolt :O))



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig rottweiler historie
Kommentér på:
En dejlig rottweiler historie

Annonce