{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Min Frysning??? {{forumTopicSubject}}

Ja - så er jeg tilbage efter 3 dage i fryseren - en af de længere "straffe" hvis man kan kalde det det.

Jeg blev pludselig frosset i tirsdags til min store overraskelse - ( og måske også andres? )

Jeg ved godt at jeg nogen gange råber højt og ja jeg lægger ikke skjul på min mening.

Jeg var dog så heldig at have nogle gode venner som kunne skrive til HA'erne og også oprette en tråd på mine vegne.

Jeg har i lang tid synes at alle de frysninger der har været igennem den seneste tid - har været en tand for meget - nogle mere rimelige og andre helt urimelige.

PGA den tråd som An-Lo var så sød at oprette, tog Helene HA direkte kontakt til mig via msn og vi kunne få snakket om begrundelsen for min frysning, idet jeg slet ikke følte at jeg forstod eller kunne nikke genkendende til de begrundelser der stod i mailen - jeg vil lige sige at jeg fik to mails - en standard mail som alle sikkert får samt en anden mail hvor begrundelserne står

De tre begrundelser jeg fik lyder sådan her:

Provokation.
Svinske beskyldninger.
Omformulering af andres ord, kun for at starte ballade.


På MSN kunne Helene så uddybe dem lidt og jeg kunne næsten gætte mig til hvem det drejede sig om

Det som jeg er mest rystet over er det retningslinjer og regler som HA'erne har at arbejde ud fra

Stakkels dem siger jeg bare!

Det viser sig at de ikke kan se hvem der klager - man er altså fuldstændig anonym!

De kan derfor heller ikke tjekke op på hvad balladen drejer sig om - eller hvorfor personen klager.

Alle klager gemmes og når der er 5 der har klaget, så ryger man til sletning/frysning.

Det vil sige at nogle af de klager der var på mig, stammede helt tilbage fra da jeg først blev oprettet - i Nov 2004!

En af klagerne lød i øvrigt på at Nelly er fake - bare lige så i ved det ; )

Helene sorterede dog også i dem og de to af klagerne var så latterlige at ikke talte med

Så bottom line - jeg blev frosset i tre dage men skulle egentlig have været slettet, pga 3 mere eller mindre seriøse klager - fordelt på alt den tid jeg har været her på HG!

Det ryster mig at dette er de regler HA'erne har skulle fungerer udfra og jeg fatter ikke de gider!

Helene har dog fortalt mig at udstemnings reglerne nu er lavet om - så man skal begrunde en evt klage/udstemning med et link så HA'erne kan se hvor problemet ligger, men man er stadig anonym og derfor synes jeg dybest set at systemet er meget problematisk i sin udformning.

Jeg vil dog gerne sige stor tak til Helene og de andre HA'ere fordi de gad at tage den privat på msn - ellers havde jeg godt nok følt mig uretfærdigt behandlet

Jeg er også meget taknemmelig for at de ikke bare slettede min profil med alle de mange søde kommentarer jeg har fået igennem tiden - admins regler siger åbenbart at jeg kunne være blevet slettet på dette grundlag.

Jeg vil også gerne sige tusind tak til alle de søde mennesker som har vist deres opbakning i de forskellige tråde - det varmer mere end i aner!

HG er jo et dejligt sted og jeg har virkelig savnet at være med i de forskellige debatter - jeg har fulgt med men det er sku ikke sjovt når man ikke kan give sit besyv med!

KH
Nicola





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Frysning???
Kommentér på:
Min Frysning???

Annonce