{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Kold og kynisk er jeg!!! (pitbull) {{forumTopicSubject}}

Min bekendte har fået sig en fin rødnæset hund, og spørg om jeg er tosset. Hun skifter hund hver 3.måned, og er idet hele taget ikke rigtig oppe på øverste etage. hun har så anskaffet sig den her rednose, og hun er absolut ikke minded for denne type hund uanset om den var lovlig eller ej. Kærsten er ikke et hak bedre. De er dem som man høre om i medierne: den dumme blondine og hendes tumpede rockerkæreste!!!!! Ja så er det nu jeg ikke håber de læser det her *g*
HVOR melder jeg det så det bliver taget seriøst? For filan jeg er rasende!

Kommentare om at pit'en er en sød hund, og den er god i de rigtige hænder høre IKKE til i denne tråd!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kold og kynisk er jeg!!! (pitbull)
Kommentér på:
Kold og kynisk er jeg!!! (pitbull)

Annonce