{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Støtte fra jer alle HG.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige oprette en gruppe inde på facebook som jeg inderligt håber i vil tilmelde jer..

Den hedder Cushing syndrom.
I feb. mdr i år bliver min mor syg og får afvide hun har Cushing syndrom. Hun bliver den 1 April opereret i hendes hjene da der sidder denne tumor der gør hun har for meget af et eller andet stof.
Nå men de får så ikke fjernet det hele og hun er bliver så opereret igen og der får de så det hele med ud.

Grunden til jeg har oprette denne gruppe er at jeg som hendes datter og så selvfølgelig min mor selv vil i kontakt med nogen der har vært igemmen sådan et syddomsforløb.
Vi har søgt meget på nettet om der var nogen forum men det er der ikke nogen af..
Så hvis i vil støtte op om min gruppe og få alle jeres venner ind. Måske en dag vil der sidde en bag skærmen og netop også have denne sygdom.
Det er jo en sygdom der også rammer hunde har vi læst...

Prøver lige med et link til gruppen.. Men ved ikk om jeg har fået det sat rigtig ind..
Mange tak hvis i vil hjælpe mig..

http://www.facebook.com/search/?init=srp&sfxp=1&o=69&q=cushing+syndrom#/group.php?gid=131380035786&ref=mf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støtte fra jer alle HG..
  • #1   14. sep 2009 Hej Rikke

    Det gør mig ondt med din mor.

    Min den ældste hund har cushing, men ved ikke om det kan sammenlignes. Jack har en tumor der sidder og trykker på hypofysen, den gør at han frigiver for meget binyrebachhormon, og det slidder på hans organer.
    Man opperere ikke hunde, så han får en pille dagligt (Vetaryl) som holder hormon tallet nede på normal.

    Ved ikke om det kan bruges, og du er velkommen til at spørge mere ind til Jacks sygdom. Jack har levet med det nu i ca 3 år.


Kommentér på:
Støtte fra jer alle HG..

Annonce