1.377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

hvalp pludselig halt på forben hvalp pludselig halt på forben

Min hvalp har lige rend og leget med sig selv i haven, mens jeg laver pandekager og kommer pludselig halt ind.

Det er på højre forben.. Først kunne hun slet ikk støtte på det, nu halter hun kun i "trav" og engang imellem slet ikke... Kan hun have vredet om eller sådan ?

Hun ryger selvfølgelig til dyrlægen imorgen hvis det ikke forsvinder hel, men underligt er det da... Hun peb og kom bare haltende ind...

Har tjekket om der sidder noget i poten, hvilket der ikke gjorde, og hun er lige varm på begge forben..

Hun render også og leger løs nu..

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp pludselig halt på forben
  • #1   16. sep 2009 Som du slev siger måske er 'vrikket' om eller trådt på en tidsel???

Dog ville jeg forsøge at holde hende i ro i tilfældet af at hun er 'vrikket' om eller andet

• #2   16. sep 2009 Det samme skete for Terkel da han var hvalp... Bortset fra at han legede med en anden hund...

Senere på dagen begyndte han at halte på højre forben, og til sidst ville han ikke støtte på det overhovedet. Bare han strakte sig peb han af smerte.

Han røg selvfølgelig til dyrlægen hvor de tog røntgen af benet, og det viste sig at han havde forstrukket et ledbånd i tåen. Han fik nogle smertestillende, og han skulle holdes nogenlunde i ro i nogle dage...

For ik så lang tid siden begyndte han igen at halte og ikke vilel støtte... Han fik en smertestillende fra dyrlægen og mere skulle der ikke til.. Så var alt i orden igen...

• #3   16. sep 2009 Oscar har prøvet det flere gange, kan måske være hvis den har væltet nogen mursten over poten, af ren kådhed. Hvis den har smidt noget legetøj væk, og den ville have det igen..
    Ellers kan det måske være noget glas den har fået op.. Selvom man ikke kan se det..

Håber det var 'svar' nok smiley God bedring smiley

• #4   16. sep 2009 Prøv og kig inde i poten det kan være noget der sidder og generer den smiley Men det lyder lidt alvoligere jeg vil nok bare prøve at få hvalpen til at tage det med ro og hvis det ikke går væk så tag den til dyrelægen smiley

• #5   16. sep 2009 Lige nu halter hun slet ikke... måske var det bare en tidsel eller lign... Har tjekket om der sidder noget i poten og det gør der ikke

• #6   16. sep 2009 Okay hun har nok bare ligget gjort noget forkert smiley

• #7   16. sep 2009 sikkert smiley

Kommentér på:
hvalp pludselig halt på forben

Annonce