{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Låner ALDRIG folk penge igen!! {{forumTopicSubject}}

Skulle lige ud med mine frustrationer, så håber i vil bære lidt over med mig!! smiley

I mit tidligere forhold. som ændte for over et år siden, men han tiggede mig om at få lov til at købe en iphone.. den blev så skrevet i mit navn fordi de ikke var kreditværdige.. men efter hans mor havde lovet mig hun nok skulle betale og det hele, sagde jeg okay.. selvom mavefornemmelsen sagde nej.. suk havde man bare lyttet??

vi slog så op ikke længe efter og de sørgede faktisk for at betale regningerne, selvom pengene langt fra altid kom til tiden, men lagde altid ud for dem... men så lige den sidste havde jeg ikke råd til, så måtte bare vente på de sendte pengene og havde afmeldt abonnementet og det hele, men regningerne kom jo et måned forskudt og den sidste ville han så åbenbart ikke lige fortælle hans mor om fordi hun var træt af at betale det på den måde(hvad ved jeg) så der kom så en rykker før jeg betalte det.. gad jo ikke stå med det.. det endte op i 1200,- jeg godt kunne have brugt på mig selv.. han droppede så at logge ind på sin baboom, og kan ikke kontakte ham andre steder...

nu kan jeg så se han er der igen og blev bare SÅ irriteret over at han faktisk slet ikke vil svare eller noget.. synes det er mega barnligt..
men ægrer mig mest over at jeg var så dum at sige ja til det dengang.. har lært af min fejl nu..

men håber nogle andre som måske har ligeså svært ved at sige nej, vil tænke over min lille 'historie' og gøre det rigtige i stedet


Puuuha skulle lige ud med det :D:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låner ALDRIG folk penge igen!!
Kommentér på:
Låner ALDRIG folk penge igen!!

Annonce