Er simpelthen så rasende og skuffet... Er simpelthen så rasende og skuffet...
Ja, jeg har min bror på 21 boende for tiden, og han respekterer os bare ikke en meter. Han bruger en halv time i badet, lader sin strømslugende pc stå tændt døgnets 24 timer, sviner en masse opvask og sætter en hel maskine over for 3 håndklæder! Han har sin kæreste af en teenage tøs rendende hver weekend og så efterlader han hende til og med her, mens han selv drøner på arbejde - er det ok?
Ja, jeg ved snart ikke.
Han har fået lov at bo her i nødstilfælde, fordi han stod uden bolig meget pludseligt(længere historie)og nu virker det sgu som om han tror, han ejer det hele her. I sidste weekend skulle jeg nærmest tvinge ham til at gå ud og kigge på lejlighed, så han kunne kom ud herfra. Han gider ikke engang at sidde og kigge/lede efter lejlighed af egen fri vilje - jeg er måløs!
Her for 5 minutter siden fik jeg en sms(ja, en sms) om at hans kæreste kom her i aften - igen! Kæft jeg er ved at være hidsig.
Den lille vil også gerne have sit værelse tilbage - han er lidt træt af at sove hos moar, og moar er lidt træt af ikke at få sovet ordentlig om natten.
Helt ærlig, så fortryder jeg, at jeg gav ham lov til at bo her, men hvad gør man ikke for sin familie.
En skuffet storesøster, som ikke aner, hvad hun skal stille op.

mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
Men du må jo sige at han skal få fingeren ud og lede efter noget at bo i ellers ryger han ud - ved det lyder hårdt men det kan ofte hjælpe på at han kommer igen .
apr 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 57 Svar: 455
jun 2009
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 103
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.461
jun 2009
Jeg har bedt ham finde noget hurtigst muligt, men han synes ikke at det han finder er billigt nok - helt ærlig, han må jo tage det han kan få. Han kan jo altid finde noget bedre. Og det er ikke fordi han ikke har råd, får det har han.
jun 2009
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
Eller må du true med at huslejen stiger - hvilken den burde gøre eftersom kæresten også opholder sig der tit - jeg gætter på at hun spiser med osv.
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 860
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
jun 2009
jun 2009
jun 2009
sep 2007
Følger: 1 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 860
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Så UD med ham, han har misbrugt dig og kan ikke selv se det.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.636
Hvis man betaler husleje og dermed er en reel lejer, bør man da ikke underlægge sig den slags..
Jeg synes også du skal tage en snak med ham, om at du ikke er glad ved at hans kæreste er der uden ham. Men han er jo nok vant til at efterlade hende hvor han bor, så det virker naturligt. Og hvad er der galt i at han sender dig sms'er?
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 903
Jeg tror du skal sætte en deadline for hvornår han skal være ude igen. Lidt ligesom en fremlejet kontrakt. Der er også en dato for hvornår man skal fraflytte. Det kan være det motivere ham til at kigge efter sit eget.
Og med hensyn til kæresten, ja så ville jeg nok sige til brormand, at jeg ikke gider hans kæreste rendende i lejligheden og han må tage på besøg hos hende i stedet.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
vi gjorde det med vores den yngste, hun bor hjemme (18 år), så flyttede hendes kæreste ind, og det var samme problem, dog overholder de vores regler om hjemkomst, spisetider mm.
når de havde spist på værelset og bare sat opvasken ud på kontoret, så røg det i sengen, og hvis de kom op med det, og bare satte det på bordet, så fik det lov til at stå, til de selv fjernede det. På trappen er sat en seddel på hvert trin: har, I , slukke, for lys, pc. tv, playstation. så husker de det:-))
de er så lige i forhåbentlig sidste fase af 'den midlertidige sindsyge' som melder sig i puperteten, så vi håber på bedre tider:-))
Er simpelthen så rasende og skuffet...