{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Ikk godt {{forumTopicSubject}}

Ja, i dag fik jeg to rammer cola hjem..

Har allerede drukket tre her til aften og tager snart en til..

Har ellers længe været god til kun at drikke een sodavand om dagen, medmindre det var en rigtig lang arbejdsdag.. Og de fleste dage kun vand!:.

Men cola smager bare såååå godt!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikk godt
  • #1   21. sep 2009 ej kender det alt for godt.... i hvetfald en ½ L har jeg givet mig selv lov til dagligt... cola er bare så godt for sjælen.. Min i hvertfald*gg*

  • #3   21. sep 2009 He he... og jeg har haft 1½ l cola stående siden jul.... gad vide om den stadig er ok?

  • #4   21. sep 2009 Jeg har ikke råd til cola andet hvis det er på tilbud så er automatisk trappet ned til omkring en liter i ugen fra et meget højt forbrug ...

  • #5   21. sep 2009 K&B... årh god ide... har marabou...

  • #6   21. sep 2009 Jeg plejer heller ikke at have råd til cola.. Det er derfor det har været rimelig nemt at skære ned på.. På nær de abstinenser der var i starten smiley

    Men mine søde forældre har været i Tyskland smiley


  • #7   21. sep 2009 Uhh ja abstinenserne. De er frygtelige :o)

  • #8   21. sep 2009 Plejer at hente 80 kasser cola af gangen i tyskland, suk tør slet ikke fortælle om mit forbrug herinde, faktisk tør jeg ingengang fortælle mig selv det.
    nu er jeg blevet inspireret af denne tråd, så imorgen kun 2 dåse vand - hmm må vist hellere købe noget saftevand


  • #9   21. sep 2009 Ihh ! Cola er godt!
    Specielt en dejlig kold Coca Cola..*Suk..*
    Sidder bare og tænker over alt det sukker, hver gang jeg drikker det.
    Men kan ikk lade være.. og light er bare ikk det samme smiley


  • #10   21. sep 2009 HMM, her til morgen på vej ud i skuret efter en cola havde min mand heldigvis for engang skyld låst døren der til, da jeg tog i den tænkte jeg arrh hvor irriterende jeg skal ind og finde en nøgle, så var det jeg kom i tanke om mit forsøg med kun 2 dåse cola hele dagen.
    - nu sidder jeg her med et glas vand og det smager faktisk bedre.
    jeg har en mave der ligner en spærreballon så er spændt på om det virker på den oppustet hed.


  • #11   21. sep 2009 cath:

    ja det kan godt være det blive nødvendigt med en ble, med alt det vand;-)


  • #12   21. sep 2009 Jeg drikker to liter cola om dagen :=0

  • #13   21. sep 2009 Rikke,
    drikker du sodavand om morgenen? Det kan jeg bare ikke!.. Hvis jeg er virkelig træt, kan jeg godt tage en cola omkring kl. 10-11 på arbejde, men så har jeg også været der i 3-4 timer...

    Efter jeg har skåret ned på cola i en periode, drikker jeg faktisk mere væske end normalt.. Før drak jeg max en liter, nu kan jeg godt drikke to liter vand på arbejde, og min. en herhjemme..

    Det er så blevet spoleret af mit nye lager cola smiley

    et godt tip er at have vand i køleskabet.. Jeg har altid en masse flasker a 0,5 med vand i, for jeg kan kun lide det rigtig koldt!..


  • #14   21. sep 2009 Jo jo jeg starter morgenen med cola istedet for kaffe, du har helt ret mht. til at stille ½ vand flasker i køleskab, det får jeg også lige gjort i dag.

    cath det med ble, da jeg arbejdede indenfor faget kom en ´´blekonsulent´´ rundt og snagede i de bleer vi havde smidt i skraldespanden på plejecenteret, hun mente vi skiftede dem inden de var ordentligt brugt fordi man godt kunne tisse i dem mere end en gang, der sidder en blå streg udenpå bleerne der viser hvor brugt den er, stregen skulle være helt brugt op før vi måtte skifte bleen, hm når stregen er helt fyldt op vejer bleen 3 kilo - fedt at gå rundt med....not.
    vi skulle så selv tage en ble på og tisse i en flere gange for at mærke den ikke føles våd selv om den var brugt feks. 2 gange..
    ikke om jeg kunne, sjokkede rundt med den ble, tog den af når jeg skulle tisse og forsatte derefter med at skifte ble på plejecenteret når de var ´´lidt´´ brugt - det er jo trods alt lidt svært at fyre folk fordi de skifter ble for tit.


  • #15   21. sep 2009 Jeg synes at det er for sødt. Jeg drikker som regel kun sodavand hvis der er alkohol i.

    Faxe kondi og orangina kan jeg dog liiige klare. smiley


Kommentér på:
Ikk godt

Annonce