Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adapter - England....
  • #1   24. sep 2009 Jo det er sådan nogle underlige 3-stik de bruger. Har nogle stykker, da jeg har været i London en del gange. HVis du ik kan nå at købe dem herhjemme, så er de til at finde i stort set alle el-butikker derovre smiley

• #2   24. sep 2009 Ved faktisk ik hvor herhjemme du kan få dem, men går da ud fra at de er til at få fat i i el-butikker herhjemme også. Er i hvert fald nemme at få fat på derovre smiley

Tror ikke hotellerne ligger inde med dem...

• #4   24. sep 2009 nersten sikker på at du også kan købe det på flypladsen... mener jeg så en sådan da jeg mellomlandet i england...

• #5   24. sep 2009 Marianne... tror jeg også sagtens man kan. Tror godt de er klar over, at de har nogle underlige stikkontakter derovre smiley

• #6   24. sep 2009
    Prøver lige Harald Nyborg, har en lige i nærheden, tak for tippet.

Det ville nu være rart at slippe for at starte ferien med at lede efter adapter....

• #7   24. sep 2009 Susanne... Helt sikkert! det var bare hvis du nærmest stod og var på vej til lufthavnen og ik kunne nå det, så skulle du da lige vide at der er rig mulighed for at få dem derovre, så du ik blev trist smiley

• #8   24. sep 2009 Rigtig god tur! Jeg er DYBT misundelig... Jeg er i Kbh, men mit hjerte er altid i London smiley

• #10   24. sep 2009
    Laura E:

Nu hvor det er ved at være tæt på, er jeg helt i krise, har kun været der en gang før for mange år siden, og efter at have tygget mig igennem "Turen går til.... " aner jeg virkelig ikke hvor jeg skal ende og begynde ;o)

Jeg satser på lufthavnen hvis Harand Nyborg glipper - jeg er nok heller ikke den første der står og mangler sådan en dims.............

• #11   24. sep 2009 Susanne.... Du må endelig ikke gå i Krise smiley - Nyyyyd det... Jeg kan ik engang hjælpe dig med hvor du skal starte og slutte for der er så mange ting at fortage sig! Det flasker sig nok helt automatisk når du ankommer... smiley

• #12   24. sep 2009
    Den skal helt sikkert stå på en hel del shopping - og en pub eller to skal man vel også se indefra ;o)

Men så meget shopping . hvor skal man starte, Oxford Street, Westfield, Camden..... , krise.......

• #13   24. sep 2009
    Hæhæ, Harald Nyborg kunne klare problemet, adapter til 34,95 er på vej i kufferten, tak for det gode råd.............

• #14   24. sep 2009 High Street Kensington er hyggelig at shoppe på... Og hvis du er til kræmmermarkede, så er der KÆMPE kræmmermarked på Portobello Road i Notting Hill, London hver lørdag. Metroen kører direkte dertil smiley - Det er SÅ hyggeligt smiley

• #15   24. sep 2009 De kan købes på hotellet.....

Kommentér på:
Adapter - England....

Annonce