{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Hjælp haster {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal på ferie i november...
Ved godt det her inde er et hundegalleri, men har søgt og søgt og kan intet finde... Leder efter en kattekennel hvor de passer katte i sønderjylland nær aabenraa...
Kan intet finde og min elskede lille baby mis skal ikke være alene hjemme i 14 dage... Det vil jeg ikke byde ham... Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp haster
  • #1   29. sep 2009 link til kattepensioner

(link fjernet)

• #2   29. sep 2009 Vildbjerg

(link fjernet)

• #3   29. sep 2009 ved godt så ska du ud og køre lidt *S*

• #4   29. sep 2009 ved godt så ska du ud og køre lidt *S*

• #5   29. sep 2009 Ja skal godt nok køre langt smiley Håber der kommer noget lidt tættere på smiley

• #6   29. sep 2009 Folk her inde er også velkommen til at passe ham hvis de bor nær Aabenraa smiley

• #7   29. sep 2009 Kender du ikke en, som kunne komme og fodre ham og være lidt sammen med ham?

Jeg spørger fordi vi engang har haft vores katte på pension, og det kunne de absolut ikke lide. De blev så stresset af det.

Så vi blev enige om, at det skulle vores ikke mere.

Så efter den tid. Har vi enten fået en til at bo hjemme hos os eller fået noget familie eller en ven til at komme og fodre dem og være nogle timer med dem hver dag. Tror nu meget heller at de vil være hjemme i deres normale omgivelser. Men det er jo bare noget jeg tror... smiler.

Det kan jo også være, at du har super gode erfaringer med at din kat har været på pension før...
    Du må have en rigtig god ferie, når du skal afsted...

Mange hilsner
    fra Petrine

• #8   29. sep 2009 Hejsa Petrine og i andre smiley

Har aldrig haft mine dyr af nogen art på pension før...
    Vores elskede hund skal også afsted når vi skal på ferie...
    Og vi har det bestemt heller ikke godt med de skal være væk hjemme fra...
    Men de venner vi har bor et rimelig stykke fra os og bliver utrolig dyrt for dem at køre hjem til os daglig for at være sammen med dyrene...
    Så derfor har vi taget den tunge beslutning om at de skal i pension mens vi er væk... Det sted vores hund skal hen skal vi også ud og besøge en del gange sammen med vores hund inden vi bestemmer os for om det skal være der... For vores dyr skal ha det godt med det sted den kommer hen... Og har den ikke det må vi finde på noget andet...
    Mange tak vi glæder os også utrolig meget til at komme på ferie... Men nager os at vi skal forlade vores dyr...

• #9   29. sep 2009 Min veninde opdrætter katte og har nok at se til og hun vil ikke ha hund ind... Og de andre må ikke holde dyr hvor de bor og heller ikke selv om det bare er ferie...

• #10   29. sep 2009 Har lige oprettet mig på kattegalleri og der er en der gerne vil passe min dejlige lille Garfield... Så mangler jeg bare en der evt vil passe vores hund... Men du siger noget laver da lige en annonce med det :o)

• #11   29. sep 2009 Ved godt det er en tillidssag, men når vi er på ferie plejer en af naboerne på vejen at give katten rent vand og mad hver 2. eller 3. dag - så bliver der bare fyldt godt op smiley Og vi snakker ikke rigtig med vores naboer udover det.. hehe..

• #12   29. sep 2009 Hvis vores killing var stor nok til at kunne finde frem og tilbage uden for ville det heller ikke være et problem, men da vi faktisk ikke aner hvor gammel han er og vi har haft ham lige fra han åbnede signe øjne og altid passet på ham og fodret ham op tør vi ikke at løbe den risiko at lade ham være alene ude i 14 dage... Men har vist fundet en der vil passe min lille Garfield :o)

Kommentér på:
Hjælp haster

Annonce