410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kommer du på Rigshospitalet i morgen? Kommer du på Rigshospitalet i morgen?

Læs her: http://www.stoet-rcoe.dk

Læs mere her: (link fjernet)

I morgen der en støttedemostration ved Rigshospitalets hovedindgang mellem kl. 15-18 .. Håber folk vil møde op og støtte MIG/andre i min situation med at bevare en afdeling som ikke bør lukkes da det gør og allerede NU gør at folk faktisk dør eller kan dø ! .. Læs mere linket til facebook gruppen ..

Der er brug for folk som kan råbe "Vi vil ikke dø - Gi' os RCØ" (RCØ = RespirationsCenter Øst).

P.s. Jeg vil nok ikke være til at kende, da jeg vil være "klædt ud" , og vil befinde mig indendøre det meste af tiden - tror jeg smiley ..

Læs uddrag her:

"Støt RCØ afdelingen for hjemmerespiratorbrugere og deres pårørende på Rigshospitalet, ved at sætte din underskrift."

"Ventetiden til undersøgelser for både nye og nuværende brugere er blevet meget lang (over 6 mdr.), og da nogle skal starte behandling hurtigt, er der nu flere eksempler på, at folk dør mens de er på venteliste. Og som om det ikke var nok, har man for nylig på Rigshospitalet besluttet at foretage en nedskæring i RCØ’s personalegruppe på 20 %, hvilket er et skridt i den gale retning og helt uden fornuft."

"Derfor vil vi arbejde for opprioritering af afdelingen, samt støtte RCØ's daglige arbejde, som er livsvigtigt for en mindre - men overset gruppe patienter (Mennesker med Apnø, ALS, Muskelsvind, Sclerose, lammede og andre grupper med vejrtrækningsproblemer.) Afdelingen besidder en meget vigtig viden omkring mennesker med respirationsproblemer, som ikke må gå tabt i det politiske spil. "

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer du på Rigshospitalet i morgen?
Kommentér på:
Kommer du på Rigshospitalet i morgen?

Annonce