Hvordan var sidste dag i dagplejen ? Hvordan var sidste dag i dagplejen ?
Idag var det Maliks sidste dag i Dagplejen og det var meget følelsesladet lige fra morgenstunden af ..
Da vi kom imorges sagde hans dagplejemor at vi godt kunne skride igen og hun kunne næsten ikke lade være med at tude. Stod med store blanke øjne og jeg smuttede hurtigt for ellers ville jeg også begynde at hyle *G* ...
Så kom vi til eftermiddagskaffe-farvel da de andre unger var afhentet.. Til kage og kaffe og hygge.. Både Dagplejemor, hendes mand og deres egne to søde børn på 13 og 15 år var også med..
Malik fik en kanonflot rygsæk specialsyet med hans navn på. + nogle andre vildt ting som de havde lavet i dagplejen.. Totalt overvældende !
Vi havde også noget rigtigt sødt glaskunst med til hende..
Kl 18:30 brød vi op og kunne næsten lade være med at tude da vi samlede hans ting sammen og krammede og vinkede..
Det var bare en rigtig hyggelig dag og en god afslutning også !!!
Vi har så inviterede alle 4 hjem til Maliks fødselsdag på Mandag og det var specielt hans dagplejemor glad for, for så var det jo ikke et endeligt officielt farvel - for vi ses jo på Mandag
Hvordan har i andre sluttet med jeres børn i Dagpleje ?
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
Jeg tuede, dagplejen tuede og ungerne tuede .... Så lidt det samme, for pokker da - ens børn bliver jo store, det er ret så overvældende....
Vi har dog ikke holdt hygge, men gaver fik de med ...
Bor heldigvis et lille sted, så vi ser tit vores dagplejer, selv nu hvor den ene er på pension ...
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.757
Vi skal besøge dagpleje moren d. 9. oktober og har fået plads fra d. 16. november
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Så ser min gamle dagplejer ret tit. og hun har nogle fede minder med mig og line (:
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Men både jeg og mine 2 små søskende har alle haft den samme dagplejemor. Hun er nærmest familie for os. Vi ses stadig, desværre kun 1 gang om året men det er så hyggeligt... hun vil altid betyde meget for os....
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 53 Svar: 243
Ved lige hvordan det er at stå på den anden side og sige farvel, tud tud. De bliver jo mine små børn, godt jeg ikke selv har født dem alle selv
Hyler selv hver gang mine egne børn når en ny milepæl, Nu har vi lige set på efterskole til den ældste. Så kunne jeg da igen få lidt tåre i mine øjne, er han nu så gammel. Er jo selv stadig meget ung ha ha.
Hvordan var sidste dag i dagplejen ?