{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Efterårsferie {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Nu er det jo snart efterårsferie og jeg skal have den dejlige uge til at gå med min datter på halvandet år... Jeg vil rigtig gerne lave noget med hende min. tre ud af de fem dage hun har ferie.

Er der evt. nogle kloge hoveder med nogle gode ideer herinde?

Alle forslag er velkommende:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterårsferie
  • #1   30. sep 2009 nu ved jeg ikke hvor du er fra men køge legeland

• #3   30. sep 2009 eller svømme hallen

• #4   30. sep 2009 Nyde at have god tid med hende smiley

Gå i svømmehallen, besøge bedsteforældre, gå en tur i skoven smiley

• #5   30. sep 2009 Jeg fandt lige selv en side og så vil jeg lige dele den med jer:-)

www.sjovforbørn.dk

Vi skal i hvert falde i cirkus og så var svømmehallen en god ide:-) og så blivr det nok bare til nogle ture i skoven med hunden:-)

Men mange tak for gode forslag:-)

Kom gerne med flere, det dejligt at blive inspireret.

Jah glæder mig os til at have hende hjemme en hel uge, men vil jo heller ikke have at hun kommer til at kede sig for meget:-)

• #6   30. sep 2009 Nu ved jeg ikke lige hvilken form for cirkus du har i tankerne, men for mange små børn kan en tur i "rigtigt" cirkus være en skræmmende oplevelse, i stedet for den hyggetur forældrene havde forventet. Ironisk nok, kan især klovnene være uhyggelige.

I den alder skal der ikke så meget til at underholde, så hun kommer næppe til at kede sig, hvis du laver små aktiviteter i dagens løb, synger, læser, leger i sandkasse, går tur, eller hopper i vandpytter smiley

• #7   30. sep 2009 kør en tur med toget eller bussen, for mange børn er det noget spændende, hvis de ikke er vant til det til hverdag smiley

• #8   30. sep 2009 Picnick er altid dejligt =)

samle sten på stranden / blade i skoven og efterfølgende lave noget kreativt.

Bage og ellers inddrage barnet i madlavningen.

Spille spil og drikke varm cacao.

De færreste børn kræver en aktivitet der koster noget, de er ofte lige så glade (hvis ikke mere) for bare at tilbringe tid med forældrene =)

• #9   30. sep 2009 Efterårsferien er jo perfekt til at få lavet julegaver til bedsteforældre.

Aftryk af hænder i gips eller med maling.
    Dækkeservietter = papirtegninger lagt i plasticlommer eller lamineret
    Sten der er malet på
    Blade limet på papir og sat i ramme
    A4 ark, hvor i kommer skolelim på i et vilkårligt mønster og hælder hullemaskine-afklip hen over (klip nogle farvede ark, så det giver lidt spil)
    Finde kastanier og putte i fine glas.

Tag låget fra en kasse kopipapir, eller et andet smid væk materiale som har lidt sider. Kom et stykke papir i bunden. Tag et par bolde f.eks. bordtennisbolde og dyp dem en efter en i plakatfarver og kom dem op i låget og lad hende vippe med låget/skubbe med det. På den måde løber boldene rundt og laver et fint maleri.

Bare husk også at finde tid til at nyde hinanden. Sidde længe og kigge på en regnorm, læse nogle bøger, hygge med dyner og hynder o.s.v.
    I den alder er det såmænd ikke så meget der skal til, ud over nærvær.

God efterårsferie til jer smiley

• #10   1. okt 2009 Mange tak for alle de rigtig gode forslag, dem vil jeg helt klart gemme her til når vejret bliver lidt kedeligt at være ude i:-)

Der skal heldigvis meget til at skræmme hende men det mest for at se på dyrerne vi tager i cirkus. Der e rsøløveshow, ponyridning og meget andet... Er nemlig godt blevet advaret om klovnene og er helt ærligt heller ikke selv vild med dem:-)

Kommentér på:
Efterårsferie

Annonce