714 visninger
|
Oprettet:
26. feb 2007 Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Efterårsferie {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Nu er det jo snart efterårsferie og jeg skal have den dejlige uge til at gå med min datter på halvandet år... Jeg vil rigtig gerne lave noget med hende min. tre ud af de fem dage hun har ferie.
Er der evt. nogle kloge hoveder med nogle gode ideer herinde?
Alle forslag er velkommende:-)
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 166 Svar: 1.237
jul 2009
kbh her har jeg ikke været http://boern.funcitycopenhagen.dk/11_velkommen.htm
jul 2009
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Gå i svømmehallen, besøge bedsteforældre, gå en tur i skoven
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
www.sjovforbørn.dk
Vi skal i hvert falde i cirkus og så var svømmehallen en god ide:-) og så blivr det nok bare til nogle ture i skoven med hunden:-)
Men mange tak for gode forslag:-)
Kom gerne med flere, det dejligt at blive inspireret.
Jah glæder mig os til at have hende hjemme en hel uge, men vil jo heller ikke have at hun kommer til at kede sig for meget:-)
jul 2005
I den alder skal der ikke så meget til at underholde, så hun kommer næppe til at kede sig, hvis du laver små aktiviteter i dagens løb, synger, læser, leger i sandkasse, går tur, eller hopper i vandpytter
jul 2005
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
samle sten på stranden / blade i skoven og efterfølgende lave noget kreativt.
Bage og ellers inddrage barnet i madlavningen.
Spille spil og drikke varm cacao.
De færreste børn kræver en aktivitet der koster noget, de er ofte lige så glade (hvis ikke mere) for bare at tilbringe tid med forældrene =)
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Aftryk af hænder i gips eller med maling.
Dækkeservietter = papirtegninger lagt i plasticlommer eller lamineret
Sten der er malet på
Blade limet på papir og sat i ramme
A4 ark, hvor i kommer skolelim på i et vilkårligt mønster og hælder hullemaskine-afklip hen over (klip nogle farvede ark, så det giver lidt spil)
Finde kastanier og putte i fine glas.
Tag låget fra en kasse kopipapir, eller et andet smid væk materiale som har lidt sider. Kom et stykke papir i bunden. Tag et par bolde f.eks. bordtennisbolde og dyp dem en efter en i plakatfarver og kom dem op i låget og lad hende vippe med låget/skubbe med det. På den måde løber boldene rundt og laver et fint maleri.
Bare husk også at finde tid til at nyde hinanden. Sidde længe og kigge på en regnorm, læse nogle bøger, hygge med dyner og hynder o.s.v.
I den alder er det såmænd ikke så meget der skal til, ud over nærvær.
God efterårsferie til jer
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Der skal heldigvis meget til at skræmme hende men det mest for at se på dyrerne vi tager i cirkus. Der e rsøløveshow, ponyridning og meget andet... Er nemlig godt blevet advaret om klovnene og er helt ærligt heller ikke selv vild med dem:-)
Efterårsferie