{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterårsferie
  • #1   26. aug 2010 Uge 42

• #2   26. aug 2010 Jeps....... Uge 42.

• #3   26. aug 2010 Tusind tak smiley

• #4   26. aug 2010 Ja det bliver dejligt med ferie igen i uge 42 smiley Og så praktik 43-44

• #5   26. aug 2010 Ikke dårligt da smiley hehe.. Man skulle være ung igen ;D

• #6   26. aug 2010 Det dejligt og så juleferie og alt det smiley

• #7   27. aug 2010 Yes, det er skønt smiley

• #8   27. aug 2010 Bianca B
    "Ikke dårligt da smiley hehe.. Man skulle være ung igen ;D "
    Looooool - du har lige fået mig til at føle mig som et mosefund *G*

• #9   27. aug 2010 Charlotte: Haha, det må du sq undskylde!! smiley øhm, omformulerer mig lige så: "Man skulle være folkeskoleelev igen!!" smiley hehe..

• #10   27. aug 2010 Bianca B
    Øhh okay - det var lidt bedre *G*
    Meeeen - hvis det kun er efterårsferien, der trækker, så foretrækker jeg nu at have min egen alder og mit eget skønne arbejde... Og så holder jeg i øvrigt selv efterårsferie... smiley i år dog kun onsdag, torsdag og fredag. Vi tager til Tyskland et par dage, skal i Heidepark og ellers bare nyde at være lidt væk med "nogle af vores unger" smiley
    Skal du selv have ferie...? Tænkte på dit spørgsmål....

• #11   27. aug 2010 Charlotte:
    Hehe, der var godt smiley
    Well, må indrømme, foretrækker også at være "voksen" og tjene mine egne penge, meeeen nogle gange savner man da lidt det at være barn igen smiley
    Lækkert, har kun hørt godt om stedet, men aldrig selv været der!! smiley gad godt prøve det smiley "nogle af jeres unger", hvor mange har I? smiley

Neeej og dog, det var min lillesøster som spurgte om vi skulle leje et sommerhus der, men holder ferie i uge 40 istedet, og så må vi finde ud af noget der smiley lige meget hvad, skal vi ihvertfald være sammen nogle dage smiley hun er ikke skoleelev mere, men holder sabbatår smiley

• #12   27. aug 2010 Bianca B
    Uha - vi har MANGE *G*
    Nej, jeg har 2 og min kæreste har 2. Men min datter er handicappet og skal over til sin aflastningsfamilie, og så tager vi vores 3 sammenbragte sønner med. Vi har været i Heidepark flere gange, og det er en (kæmpe)stor, skøn park, rigtig flot og med en masse dejlig vilde forlystelser smiley
    Det skal der jo være, når knægtene er 11, 15 og 16 smiley (og den store knægt er 41 *fnis*)
    Men rigtig god ferie smiley

• #13   28. aug 2010 Charlotte:
    Det blir da kanon for drengene, alle fire smiley hehe.. Men synes nu alligevel det ender med det kkan blive FOR vildt for sårn nogle, så er de lige pludselig ikke så "seje" mere smiley hmm, eller gælder det kun nær mænd er syge? smiley

Jo tak og i lige måde smiley

• #14   28. aug 2010 Bianca B
    Muligt det kan være sådan nogen steder, men ikke her - her KAN det ganske enkelt ikke være for vildt smiley
    Og har en mand, som ALDRIG er syg... og når han er det (for det er han da), så er han ikke syg... 40 i feber og opkastninger... pyt - man SKAL på arbejde... måske derfor han ikke har haft så meget som en eneste sygedag i snart 10 år... og selvom jeg nogen gange bliver irriteret over det, så hellere det end en "pive-mand" *G*

• #15   28. aug 2010 Charlotte:
    Min "mand" er sjovt nok også kun syg når han har fri, når han endelig er syg, for det er godt nok ekstrem sjældent smiley hehe.. Selv er jeg også typen der tager på arbejde og skal smides hjem igen hvis det er smiley
    Tog på arbejde i Netto engang hvor jeg sad ved kassen med en højre hånd jeg absolut ikk ku bruge, den var total forstuvet, og en anden gang løb jeg ud bagved hver halve time og kastede op smiley Ku være jeg skulle lære at lytte til min egen krop smiley haha..

• #16   28. aug 2010 nca B
    Nu er jeg så heldig/uheldig - alt afhængig af hvis øjne der ser - at jeg arbejder på sygehuset og er tæt på patienter. Jeg skal nemlig også helst kunne kravle på arbejde - men når man er så tæt på syge mennesker, så kan min smitte være fatal... så jeg lytter til mig selv - blir hjemme, hvis jeg kan smitte og fortæller mig selv, at det er det rigtige, jeg gør...
    Men hvor er man egentlig dum ikk? Tænk ikke at blive hjemme, hvis man ikke har det godt - men det har jeg godt nok svært ved smiley
    Men det var lige en afstikker fra efterårsferien smiley

• #17   28. aug 2010 Charlotte:
    Ja det jo det, man kan ikke tage chancer når man arbejder på sygehus eller med svækkede mennesker generelt..
    Det har jeg godt nok også svært ved, der skal virkleig meget til før jeg ringer og melder mig syg.., men det er nok delvis fordi jeg ikke vil virke "pivet" og simpelthen ikke tør ringe? Hvad nu hvis de ikke troede på én? Men har man det skidt, så har man det jo skidt, længere er den ikke!
    Hehe, en afstikker i ny og næ gør nu heller ikke noget smiley

Kommentér på:
Efterårsferie

Annonce