3.477 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Skal på date!! Ideer mangles Skal på date!! Ideer mangles

Det er ikkeså tit jeg kommer ud og nu skal jeg altså på en date.. Er aldeles ideforladt og aner ikke hvad vi skal foretage os..

Vejret indbyder jo ikke synderligt til udendørs aktiviteter. Det kunne nu ellers være meget hyggeligt med en spadseretur rundt om søen med en cafe latte i hånden.. Men i regnvejr med sammenklasket hår og mascara er det ikke så charmerende..

Så kom endelig med Jeres ideer

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal på date!! Ideer mangles
  • #1   8. okt 2009 jeg havde da helt klart fundet gummierøjser og paraplyen frem

• #2   8. okt 2009 Må hellere lige tilføje at deter en heldags date - så vi skal altså ud og have lidt at spise om aftenen.. Det er altså træls når det foregår i vådt tøj:-)

• #3   8. okt 2009 Spil pool smiley Hvis du er go' bliver han imponeret, og hvis du er dårlig kan han jo hjælpe lidt smiley Så må man også gerne drikke lidt øl, det er altid godt for nerverne.

Hvis det bliver godt vejr- så en tur i zoo. Drømmedate smiley

Cocktailbar er også nice (igen alkohol)

Cafébesøg (mad OG alkohol)

Kunstmuseum, hvis I er til det. Så har man ihvertfald noget at snakke om.

Mine erfaringer:
    Ingen etnisk mad (don't wanna blame the dog the rest of the evening smiley )
    Lad være med at mødes på en bytur (man drikker sig altid for meget "mod" til)
    Ikke bare se en film (kodeord for bootycall)

• #5   8. okt 2009 Der er ingen af os der behøver at drikke os mod til - og da slet ikke fulde smiley Vi har mødtes før og snakket en frygtelig masse i telefon..

Der ligger dersværre ikke en zoo i nærheden- så den dur ikke lige. Ellers en ok ide..

• #6   8. okt 2009 Søster lagkage: he he nok bare mig, der synes godt om en lille brandert på første date smiley
    Hvad med bowling eller et eller andet aktivt? (nu ved jeg ikke om du er mere latte-typen end fadøls-typen?)

• #7   8. okt 2009 Overlad det til manden at planlægge jeres date.... Så finder du ud af hvilken type han virkelig er...*G*

• #8   8. okt 2009 Det er i Herning eller Silkeborg hvis det skal være her hos mig..

Jeg er nok mere latte typen en fadøls typen:-)

Jeg har selv haft tænkt i en skøjtetur - bowling gider jeg ikk - er det ikk sådan lidt kliché

• #9   8. okt 2009 Hvad med en tur i Aqua i Silkeborg ?

• #12   8. okt 2009 Jamen jeg tror også det ender med det blir hos ham.. IDEÈN er ligesom ikke rigtig kommet til mig endnu... Og det var også den oprindelige plan at det skulle være ham der arrangerede. Men det var bare lige lidt nemmere for mig at det var her.. Vi bor jo selvfølgelig i hver sin ende af landet:-)

• #13   9. okt 2009 gå ud at bowle et par timer ??

• #14   9. okt 2009 tag i skøjte hallen og drik varm maskin cacao - slut dagen af med en rød pølse i en nærliggende pøllevogn smiley

Kommentér på:
Skal på date!! Ideer mangles

Annonce