{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hg useriøst?
  • #1   10. okt 2009 Enig !

• #2   10. okt 2009 Useriøst hvordan..?

• #3   10. okt 2009 Hvad er det, I synes, der mangler? Kan I, der mener, det er useriøst ikke uddybe lidt?

• #4   10. okt 2009 Hvordan er det blevet useriøst?

Og så vil jeg sige at stavnsbåndet er ophævet, så hvis man ikke føler sig godt tilpas, så er man i sin fulde ret til at forlade scenen:-)

• #5   10. okt 2009 For mig er det mere i de seriøse emner, hvor folk virkelig har brug for hjælp og hvor humor ikke er det der hjælper. Der irritere det mig..

men ellers er jeg helt med på at folk skal have det sjovt og hygge sig herinde ! smiley

• #6   10. okt 2009 Jeg hygger mig herinde som jeg altid har gjort.

Og som Mette skriver, så er der jo ingen, der tvinger jer til at blive her *S*

• #7   10. okt 2009 Må man ikke beklage sig uden at få af vide man bare kan smutte?

Men en uddybning af hvad seriøst er, ville nok hjælpe lidt på om man kan svare.

Jeg synes DE FLESTE holder en ok tone og prøver at svare efter bedste evne og det kan man jo så tage til sig eller lade være.

Derimod er der også nogle der ikke kan finde ud af hvad der skal være offentlige stridigheder og hvad der ikke skal. Der er også nogle bestemte brugere som evigt og altid er på nakken af hinanden og det kan altså godt være lidt træls at hører på..

Men derudover sys jeg det er hyggeligt og bruger efterhånden ret meget tid herinde... smiley

• #8   10. okt 2009 Altså jeg ved jo ikke hvad trådstarter mener -
    Men for mig handler det om at komme med upassende kommentare i et emne der handler om noget andet - ved ikke om ordet "USerøst" passer på det jeg mener men...

Anyway - ellers er jeg meget glad for HG og nyder at snakke med folk og dele erfaringer - både indenfor hundeverden men også mht. kost og fotografering smiley

• #9   10. okt 2009 Jeg holder mig fra de latterlige og "se mig se mig" tråede, og ellers hygger jeg mig, og nyder at være her inde, få idéer til træning, gode råd osv.

Jeg er glad for HG ;D

• #10   10. okt 2009 Maria - men hvad nu hvis det ikke er emnet der er noget galt med -
    Det er en eller 2 personer der sidder og "spammer" tråden fordi de pludselig er uenige om noget som har intet med trådstart at gøre ? smiley
    Bare et eksepel - og er glade for vores HA'ere men de kan ikke være overalt når der kun er 5 - (Måske der skulle være flere...!!!)

• #11   10. okt 2009 Thea R - kunne du tænke dig at uddybe hvad du mener ? smiley

• #13   10. okt 2009 Maria - True !... Jeg var på baboom i 1 måned eller lign - men gav op.. det er kun "hade"-emner der er der - om enten sidney lee eller lign.

• #14   10. okt 2009 Syntes egentlig ikke det er slemt med det useriøse herinde.
    Lidt vil der jo altid være hvor mange mennesker samles.
    Men kunne også godt tænke mig at trådstarter uddyber lidt mere.
    Hvis hun altså mener dette indlæg seriøst.

• #15   10. okt 2009 Jeg synes nu her er hyggeligt, og kan faktisk godt lide at der bliver lavet lidt pjat indimellem... smiley

• #16   10. okt 2009 synes ikke hg er useriøst, men synes det er lidt useriøst at lave en tråd og så ikke selv deltage i den, eller??:-)

• #17   10. okt 2009 - Maria - - enig det er rigtig hyggeligt... men det må være ubehageligt at starte et emne som er lidt nært og sårbart for en også bliver det ikke taget seriøst... (håber du forstår hvad jeg mener... er ikke så god til at forkalre idag smiley )

Faith . - Mener du nu ?

• #18   10. okt 2009 Jamen det er et forum for søren.. Og det er stort..

Men hvis man klager, må det jo være fordi man ikke er glad for at være her. Hvorfor så blive?

Der er da ikke en jordisk chance for at lave det om.

• #19   10. okt 2009 Maria - ja selvfølgelig, men det er da også irriterende hvis folk blander sig i en debat hvis de ikke har noget at sige som kan hjælpe trådstarter med deres problem. !

• #20   10. okt 2009 Jeanette og Luna.. nu er jeg blevet stemt ud eller hva ? . . . smiley

• #22   10. okt 2009 Jeg synes Hg er et dejligt sted og jeg hygger mig godt herinde :o)

• #23   10. okt 2009 ... Jeg hygger mig da også ! Er her hver dag og får mange gode erfaringer og debatter med folk - jeg generalisere heller ikke - som sagt før i tråden, måske er useriøst det forkert ord at bruge for det jeg mener...
    Og Jeanette har ret - der er ikke meget at gøre - så skal vi i hvert fald have 20 HA'ere smiley

Anyway.. det er ikke fordi jeg ikke kan lide HG - ved ikke hvor det kom fra.

• #24   10. okt 2009 Thea R
    Du er sgu dygtig.....oprette sådan en tråd, og så smutter du bare.
    Det er useriøst!!

• #25   10. okt 2009 Det er så rigtig, Jeanette og Luna *

• #26   10. okt 2009 Synes HG er dybt useriøs - og jeg elsker det ;D
    Det er mit fritsted og det behøver ikke være så alvorligt hele tiden

• #27   10. okt 2009 Line:

*Må man ikke beklage sig uden at få af vide man bare kan smutte?*

Ingen har vist bedt nogen om at smutte? Selvfølgelig må man beklage sig, men enten må man gøre opmærksom på hvad problemet er og ellers må man gøre op med sig selv om man har lyst til at blive her eller ej.

Useriøst er det så, efter MIN mening, at oprette et enme, sidde og kigge på i ½ times tid og så logge af uden at skrive mere i tråden!

• #28   10. okt 2009 Den mest useriøse er da vist trådstarter.. Tsk tsk... smiley

• #29   10. okt 2009 Ja jeg kunne også godt bruge lidt udbydning fra trådstarter om hvad hun mener med Useriøst.. !

• #30   10. okt 2009 Ja det ville jeg også gerne vide...
    Jeg syns´ der er meget hyggeligt og skægt herinde :))

• #31   10. okt 2009 Jeg kan nu rigtig godt lide HG og synes der er mange gode og seriøse debatter og tråde herinde. Der er heldigvis også en masse useriøst sludder, og det skal der være plads til. Vi skal da have lidt sjov og ballade herinde, ellers bliver det da for kedeligt.

• #32   10. okt 2009 Er total enig med Miemiv :o)
    Har altid elsket HG og gør det endnu - som der står i min profil, så er det her man finder dagens drama = dagens grin.
    Synes det er dejligt at der både er seriøse tråde, men helt klart også, at der er mange pjattede tråde, det er da det der gør det sjovt :o)
    Og - det er altså bare cyberspace det her, man behøver vel ikke tage alting seriøst? Livet er seriøst nok ude IRL!

• #33   10. okt 2009 Når jeg dumper ind på HuG syntes jeg altid at stemningen er meget seriøs og der bliver da tit disket op med nogle langt mere seriøse tråde end fx. på HG (HesteGalleri). Nej jeg syntes det er meget seriøst, egentlig er det vel godt nok med lidt hygge en gang i mellem smiley Men gennemsnitsalderen er også lidt højere her inde end HG.

• #34   10. okt 2009 Jeg synes ikke at det er useriøst herinde, i hvert fald ikke mht svar osv man får herinde, men nogen gange kan tonen godt være lidt hård, det er så noget helt andet.
    men ja, en god ide at uddybe, hvorfor man synes at her er useriøst:-)

• #35   10. okt 2009 jeg er bare den eneste der sidder og forklare mig her... :S kedeligt !

• #36   10. okt 2009 Hvordan kan I blive "sure" over at trådstarter ikke lige svarer?
    Nu er det jo ikke alle der sidder på HG hele dagen lang.
    Mon ikke hun kommer tilbage på et tidspunkt og forklarer sig selv..

• #37   10. okt 2009 ~ Maria & Skottie ~ - ikke fordi jeg er stalker smiley men hun har været på flere gnage og har skrevet en pb til hende..
    Kun fordi jeg gerne vil høre hendes side og hvide hvad hun mener med det hele smiley

• #38   10. okt 2009 Hej folkens.
    Unskyld jeg ikke lige har fået svaret, men har ikke lige haft tid smiley
    Mener sådan bare generelt med oprettelser, at folk tror de kan komme ind med 1 billede, ved godt de måske er nye, eller sådan. Men de burde have læst reglerne, og så især når de er kommet ind med måske 2 billeder. Det syntes jeg bare er lidt useriøst. smiley

• #39   10. okt 2009 nej ok.. men de forslår i hvertfald m. 5 billeder, det er faktisdk der ud fra jeg afviser/byder velkommen smiley

• #40   10. okt 2009 Thea :

Der står altså ikke noget i reglerne om hvor mange billeder man skal have for at oprette en profil. Det anbefales blot at der er 5 billeder eller mere, men det kan man da ikke vide som ny, så jeg vil ikke kalde det useriøst.

5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

Du skal have tilknytning til hunden.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
    Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelserne.

(sakset fra "Brugerbetingelser")

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #41   10. okt 2009 Jeg er så en af dem, der slet ikke har en hund oprettet. Jeg har nemlig endnu ingen, og min bevæggrund for at være her er netop at indsamle viden, til jeg - om 1-2 år - skal have en hund, og dét synes jeg da ikke, man kan kalde useriøst. Nærmest tværtimod da det virker som om en del personer anskaffer sig hunde (og dyr generelt) uden at have sat sig ind i tingene på forhånd.

Dét, der irriterer mig mest ved Hundegalleri er alle trådene uden sigende overskrifter. Ellers synes jeg generelt, at de fleste er gode til at holde mere "pjattede" emner i Off topic kategorien.

• #42   10. okt 2009 Line M:
    Ja.. og det meed overskrifter er endnu værre på Baboom!;)

• #43   10. okt 2009 Thea, jeg ved ikke, hvorfor du har udnævnt dig selv til at være "politi" her på HG i forhold til oprettelser. Du afviste også min datters lille hund, på trods af mere end 5 billeder og en udfyldt profil med bl.a. stamtavle. Af gode grunde kan hun ikke udfylde, hvordan hunden er, når den er ikke kommet hjem endnu. Du skrev en meget grim kommentar til hende og jeg bad dig uddybe. Det har jdu aldrig gjort, så det med at være seriøs, hmm... prøv eventuelt at se på dig selv?? Idé?

• #44   10. okt 2009 Okaii kan se det ikke er det samme mig og Thea R mener.. Sådan er det jo.
    Rart at få det uddybet !

• #45   10. okt 2009 Hold da op Bente. Ja så er det lige man kan spørge hvem der er mest seriøs.....

• #46   10. okt 2009 Det er jo osse op til den individuelle at vurdere hvad man finder seriøst, og hvad man finder useriøst.
    Det er et stort forum, med MANGE medlemmer.. det er IKKE muligt at stille alle tilfreds. Sådan er det bare. Og ikke fordi jeg siger at hvis man ikke er tilfreds, så kan man bare smutte... men hvis man ikke føler sig hjemme på et forum (uanset hvilket), så er internettet umanerligt stort, og odds er at man finder mindst ét andet forum derude, hvor man føler sig bedre tilpas.

• #47   10. okt 2009 Mie: Lige præcis...

• #48   10. okt 2009 Denne bemærkning er kommet fra trådopretter til en lille ny hvalp, som ikke engang er kommet hjem endnu, men som alligevel melder sig ind med FINE og meget tydelige billeder (ca. 10 stk.), og så fyldestgørende en tekst, som man kan lave på en hvalp, man ikke har fået hjem endnu:

*23-09-2009 20:15:40
    Thea R

>"!!!!!!!!!!!!!!!!

Altså syntes satme HG er blevet noget lamt? Alle de useriøse oprettelser! Afviistt.. kan sgu ikke fatte hvis du kommer ind!*

Og så sidder man og taler om at HG er useriøst?????

• #49   10. okt 2009 hold op.... :S

• #50   10. okt 2009 Susanne:

Altså, bemærkningen er kopieret fra hvalpens profil. Og som jeg skrev, så er det en profil med en masse rigtig gode billeder på og en fyldestgørende tekst.

Så er det JEG undrer mig over, hvordan trådstarter kan oprette denne tråd om at være useriøs på HG og så smide sådanne en sviner efter en ny brugers profil????

• #51   10. okt 2009 Men nu kan jeg se at trådopretter afviser ALT hvad der ikke lige falder i hendes smag og at hun "forlanger" at der skal være 5 billeder og en masse tekst, hvis hun ikke skal afvise:-(

Trådstarter:

Fej foran din egen dør INDEN du begynder at feje foran andres!!!!

• #52   10. okt 2009 men så kan kan da konkludere at trådstarter selv bidrager voldsomt til useriøsiteten...

• #53   10. okt 2009 Hmm kan fornemme at hun ikke er særlig gammel, så hun ved måske ikke hvad ordet useriøs betyder :))
    Det lader det ihvertfald ikke til, når man ser hendes billeder osv. smiley

• #54   10. okt 2009 Tror da også liiiiiige der er en, der skal kigge på sin egen profil, før man afviser andre og kalder HG useriøs ..........suk!

• #55   10. okt 2009 Jeg vil ikke gå ind i trådstraters profil og begynde at kritisere. Jeg tror at alle gør det så godt de kan. Men det gør de personer også som trådstarter afviser. Vi har alle været nye på HG engang:-))

• #56   11. okt 2009 Helt ærligt Thea.. Har lige kigget dine kommentarer igennem til andres hunde...!!! Du sidder gudhjælpemig og fortæller folk at de skal stave med stort, at de har dårlige billeder osv..
    Man skulle tro det var dig der havde oprettet HG...
    Må sgu indrømme at du virker som den allermest useriøse her, så ja så er HG useriøst, hvis det er sådan noget du hentyder til...

• #57   11. okt 2009 Om det er useriøst ikke at have mere end 1 billede, det ved jeg ikke. Men personligt afviser jeg bare, da det er et hundeGALLERI, men gider ikke skrive useriøse kommentarer, som de lettere flabede kommentarer trådstarter så åbenbart selv skriver, det synes jeg ikke er fair. Fair nok, at man giver en afvisning, og skriver en besked om hvorfor, men der er da ingen grund til at svine til også.

Kommentér på:
Hg useriøst?

Annonce