{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Når dyrene står for underholdningen... {{forumTopicSubject}}

Sidder her foran computeren mens jeg klukker på livet løs.

Har mine 2 ildere ude i lejligheden, og de er begge 2 fuldstændigt lege syge og tumler rundt i hele lejligheden. Sitta vil jo selvfølgelig ikke gå glip af alt det sjove så hun løber rundt efter dem for at se hvad de laver, og når hun så har fundet dem smider hun sig på gulvet foran dem, hvilket så resultere i at begge ildere hopper rundt ovenpå hende *G*

Lige nu kan jeg ikke lade værre med at tænke at det er sku da den bedste underholdning man kan finde ;O)

Hvordan har jeres dyr underholdt jer i dag? :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når dyrene står for underholdningen...
  • #1   10. okt 2009 Hemingway havde sin hypertur rundt i soveværelset i morges.

    En lille, grim, griselignende hund, hvis ben bare tæsker afsted på et meget glat gulv, hvilket resulterer i, at benene kører derud ad, mens kroppen ikke kommer videre
    Når han så endelig får ordenligt fodfæste får han tilgengeld aaalt for meget fart på, og fortsætter med snotten direkte ind i væggen. - Det fortsætter så en 5 gange indtil hunden er gasset af *GG*

    Deejlig måde at starte dagen på


  • #2   10. okt 2009 Mine har, til en forandring, ikke været særlig underholdende idag. De har bare været helt flade.
    Men ellers er de sjove når de slås for sjov, når Asta laver sjove ansitgsudtryk eller når Sigurt tigger på den der hysterisk morsomme måde som jeg ikke kan forklare på skrift.


  • #3   10. okt 2009 Det startede i morges med Louie bare var meeeega glad for at vi begge lå i sengen (min kæreste og jeg) og var vågne og havde tid til morgenhygge. Så han sprang rundt over på os med stive ben og maser sig ind under dynen, mens halen bare kører som en vanvittig.

    Så sad jeg ude i haven og røg, hvor louie var med, og han skulle da spise græs- men græsset i haven var åbenbart ikke godt nok, så hovedet skulle ud igennem hegnet og så spise græs på den anden side- ja græsset er nok grønnere på den anden side!


Kommentér på:
Når dyrene står for underholdningen...

Annonce