{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

børn og dyr .... {{forumTopicSubject}}

havde idag besøg af en lege kammerat til min datter, og det gik da helt i fisk ...

Havde på forhånd spurgt moren om tøsen var bange for hund/kat, men nej nej, de havde selv haft hund...
Godt så ...

Tøsen kom inden for døren, og stivnede først, for derefter at baske vildt med armene og SKRIGE ...
Nico synes det var fedt - troede vel hun var med på lidt sjov ... Nå, måtte ned til min mor med vovsen - og så skete det igen ...

Hun så mors kat ... Pige barnet SKREG virkelig igen - mor løb ind i stuen og råbte - hvad sker der, hvad sker der ...
Tøsen fik fremstammet jeg er bange for DEN DER !!! og pegede på mors kat ... Ind i værelset med den, og ¨så kunne vi komme hjem...

Tænkte jeg ville lukke mine egne missere ud, for at undgå mere hylen, så ud med dem ...

Tænkte at nu var der vel ro ... Ja ja - lige indtil hun skulle på wc - hvor mine 2 små killinger på 6 uger var lukket ude (mest for killingernes skyld)
Så skreg hun igen ....

Endelig gik de 5 timer og så kunne vi lukke katte ind og hente hunden .... smiley

Så lidt mere stress over at passe en pige, end jeg lige havde regnet med ... Gad vide om hun kommer igen ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn og dyr ....
Kommentér på:
børn og dyr ....

Annonce