børn og dyr .... børn og dyr ....
havde idag besøg af en lege kammerat til min datter, og det gik da helt i fisk ...
Havde på forhånd spurgt moren om tøsen var bange for hund/kat, men nej nej, de havde selv haft hund...
Godt så ...
Tøsen kom inden for døren, og stivnede først, for derefter at baske vildt med armene og SKRIGE ...
Nico synes det var fedt - troede vel hun var med på lidt sjov ... Nå, måtte ned til min mor med vovsen - og så skete det igen ...
Hun så mors kat ... Pige barnet SKREG virkelig igen - mor løb ind i stuen og råbte - hvad sker der, hvad sker der ...
Tøsen fik fremstammet jeg er bange for DEN DER !!! og pegede på mors kat ... Ind i værelset med den, og ¨så kunne vi komme hjem...
Tænkte jeg ville lukke mine egne missere ud, for at undgå mere hylen, så ud med dem ...
Tænkte at nu var der vel ro ... Ja ja - lige indtil hun skulle på wc - hvor mine 2 små killinger på 6 uger var lukket ude (mest for killingernes skyld)
Så skreg hun igen ....
Endelig gik de 5 timer og så kunne vi lukke katte ind og hente hunden ....
Så lidt mere stress over at passe en pige, end jeg lige havde regnet med ... Gad vide om hun kommer igen ?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Hvilke børn er bange for kattekillinger?.. Og hvordan kan moderen undgå at vide det?
Du fik da noget at lave så!..
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
Men man kan åbenbart ikke vide sig sikker
Jeg er godt nok glad for mine unger er vant til dyr ....
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.269
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Jeg ville da lige sige til moren at de nok skulle være lidt obs på hvorfor pigen reagerer sådan !
Min yngste niece var vant til en 60 kgs Rottweiler , men da hun så så Laura for første gang (Laura vejede 1,8 kg da vi fik hende hjem) var hun også nærmest panisk angst..
Børn er tit bange for små hunde i forhold til store.. Nok fordi at de er hurtigere i bevægelserne eller sådan noget !? ..
Men rimeligt belastende !
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.757
Gad vide om hun har også har en mor der overføre frygt til sit barn?
Min mor sagde hele tiden "Ej pas på hun er bange for hunde" hver gang min søster så en hund (når min mor var i nærheden) og min søster resgerede ved at stivne og hive hænderne til sig..
Når min mor ikke var der, var der absolut ingen problemer
børn og dyr ....