415 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

børn og dyr børn og dyr

jeg har en søn på 3 år, som de sidste måneder, har været meget hård ved vores grand danois hvalp.. vi har prøves alt, syntes jeg.. men som det går godt fremad, kommer der lige en upsér... og det er synd for hunden...

nogen som har en god ide eller erfaring, men lige netop dette problem....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn og dyr
  • #1   25. feb 2008 det er lige fra at gå ind i den, tage dens ting,slå den.. osv... vi fik den i oktober og har hund i forevejen.. men det har ikke lige været sagen med en hvalp, ifølge ham....

• #2   25. feb 2008 sæt ord på hundens følelser...av det gør ondt på ham når du slår, han bliver rigtig ked af det, og græder. det er vigtigt du kun aer ham. og så lad ham hjælpe til med hunden så meget han kan. give den mad, hjælpe med at børste den (ja den er korthåret) osv.

• #3   25. feb 2008 De kan hygge sig helt vildt ude i have, men lige af en gang har hunden fået en med en skovl... så er det bare ind på værelset og så bliver han derined i noget tid...men det er bare ind til næste gang, hvad finder han så på.... og det er det som er træls... og hvornår har hunden fået nok og evt bider fra sig... det er jo det vi gerne vil undgå....

• #4   25. feb 2008 det handler om at få vist ham at en hund er et levende væsen med følelser og behov, derfor sæt altid ord på. hvis han pander den en med skovlen og i så smider ham ind på værelset uden forklaring på hvorfor, andet end "du må ikke slå hunden" så er det ikke sikkert han ved hvorfor han ikke må slå hunden. så forklar, forklar, og sæt ord på alt hvad han foretager sig med hunden.

• #5   25. feb 2008 hvis i forstår hvad jeg mener :0)

• #6   25. feb 2008 Jeg har haft hund sammen med dagpleje børn i 8 år, det har aldrig været noget problem, jeg har altid gjort børnene opmærksomme på at hunden også skal være her lige som de andre børn, dernest synes jeg det har været vigtigt at fortælle børnene at hunden også har ret til fred og ro, eks. når hunden spiser eller sover i sin kurv må de aldrig røre ved den, når hunden gik ind i stuen vidste børnene også at så var det fordi hunden ville have fred. Børnene skulle lære at acceptere at der osgå var andre end dem selv der skulle være her.

• #7   25. feb 2008 vi har heller aldrig haft problemer med sønnen og vores gamle hund..men der var hunden der først...så kom sønnen og nu en ny hvalp... og det er der ,det går galt.. men jeg har det sådan, at mit barn på 3, IKKE skal have lov til at bestemme ,om vi skal have den hund eller ej.... jeg kan sagtens følge de indslag, som har været og jeg takker.... men det er skuda møg træls,at han ikke bare kan lade den hund være og når han er sammen med den, så behandle den ordenligt...

Kommentér på:
børn og dyr

Annonce