Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelser....
  • #1   5. nov 2009 det jeg har fået at vide om PAU er at det er svære at få job, for nu handler det meget om penge, og hvorfor skal en institution( eller hvordan det nu staves) vælge en som koster meget mere end en uuddannet i samme stilling.. Jeg blev frarådet den meget.
    Men det kommer vel an på hvad du helt vil bruge den til.. Hvorfor ikke bare fuld pædagog? det tager stortset samme tid at tage de to uddannelser

• #2   5. nov 2009 har ikke lige erfaring med den nævnte uddannekse, men læser til sygeplejerske og den uddannelse kan varmt anbefaldes smiley

• #3   5. nov 2009 altså nu mangler jeg kun 5 mdr til jeg er færdig som hjælper, har nogle af de obligatoriske eksamner fra lærer seminariet og vil egentlig gerne arbejde med børn=)

hvis jeg tog PA'en, vil jeg kunne få job rigtig mange steder og ja har selv hørt at man mange steder ikke vil tage Pa'er, men altså hvis det ikke skal bruges direkte i børnehaver osv er den vel god at have? tænker i retning af evt. handicappet børn, unge osv...

• #4   5. nov 2009 jeg tror lidt det er en myte de ikke vil bruge dig hvis du har sådan en uddannelse, det ville også være sådan at hvis du så havde en pgu kunne du ikke få arbejde.. Mange vuggestuer/børnehaver har det hvor der er 2 pædagoger og en medhjælper, og gerne en som har noget erfaring på den ene eller andet måde.. Og ja det ville være super hvis du gerne ville arbejde inde for unge området at have sådan en uddannelse med i baglommen.. Fm pa tager 2.7 år og en pædagog tager 3.6 år, så der er lidt forskel

• #5   5. nov 2009 det er lige det jeg tænker...

jeg har nemlig fundet ud af at min krop nok ikk vil kunne holde til at være hjælper i særlig mange år, så vil gerne mens jeg stadig er nogenlunde ung og single=) tage en uddannelse til;-)

• Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #6   5. nov 2009 Jeg overvejer også rigtig meget at tage pædagogisk assistent uddannelsen og så læse videre til pædagog...

Kommentér på:
Uddannelser....

Annonce