{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

bil på min grund som ikke er min {{forumTopicSubject}}

Hvordan forholder jeg mig til at der står en bil på min grund som ikke er min bil. Det er min overboes, som har holdt på min parkeringsplads i MEGET lang tid. det er en gammel smadderkasse der ikke kan køre, og synes jeg har været utroligt large omkring den bil den har efterhånden holdt der i 3-4 måneder, og jeg har jævnligt bedt ham om at få den fjernet men intet sker. lidt irriterende for det er jo altså min grund, købt og betalt... smiley

Kan jeg ringe til falck og få dem til at sende regningen til bilens ejer, eller hvordan. har snakket med politiet, de vil ikke tage sig af problemet? Hvad fanden gør man så.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil på min grund som ikke er min
  • #1   11. nov 2009 hvorfor vil politiet ikke tage sig af det, den er jo ulovlig parkeret

• #2   11. nov 2009 Bare en tosset idé, kan du ikke skrive en regning for leje af p-plads??

• #3   11. nov 2009 de sagde det var asådan noget nabo haløj og jeg måtte ringe igen når jeg havde bedt ham om at flytte den.

lhar jeg bare gjort de første 200 gange.

• #4   11. nov 2009 Lea, prøv at ringe til politiet igen-
    Kan være ham/hende du snakkede med første gang bare er en idiot..!

• #5   11. nov 2009 dorthe - har jeg også tænkt over... men den holder vist desværre bare ikke i retten smiley

Og det med skrothandleren har jeg også tænkt over, men jegvil bare meget hellere have mit på det rene, så han ikke kan tillade sig at blive sur over noget som helst.. hvis i forstår smiley det ville tilgengæld være super hvis han kunne få en regning fra falck eller noget ;D ville falde mig i god jord smiley

• #7   11. nov 2009 nu har jeg ringet igen, og de vil blot ringe til ham og bede ham om at flytte bilen. juhuu det kom vi langt med

• #8   11. nov 2009 Lea, fik du en tidsfrist af politiet? på hvornår den SKAL være fjernet, for ellers må du jo ringe igen.
    Er jo ikke sikkert din nabo "adlyder" politiet..

• #9   11. nov 2009 Lea K

Hvorfor skulle den ikke holde i retten?
    Du kan evt. spørge gratis resthjælp, tror faktisk også man kan spørge advokater via nettet om hvordan man skal forholde sig i sådan en sag...

Kender en der fik to heste på den måde, han havde dem stående og ejer kom ikke og betalte heller ikke, så en advokat bad ham skrive en regning for alle udgifter og give en frist på fjorten dage for betaling, ellers var hestene hans... Han hørte intet og nu har han haft dem i 6 år...

• #10   11. nov 2009 nej hun sagde bare jeg måtte ringe igen efter et par dage. jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke feks kan have ret til at få falck til at fjerne den på ejeren af bilens regning....

• #11   11. nov 2009 nårh det vil jeg da lige gøre med det samme så.. smiley

• #13   11. nov 2009 kan du ikke sætte et skilt ud med:

'ulovligt parkerede biler fjernes uden yderligere advarsel':-)

så er han da forberdet på at den pludselig kan være væk, hvis ikke han får en vis legemedsdel ud af en anden

• #14   11. nov 2009 kan godt forstå at du vil ha dit på det rene, men der er ting og problemer, som bare trækkes ud til det u-udholdelige, hvis man ikke gør noget ved det og da du har prøvet på de bedste måder, så bliver du nød til at gøre noget andet og mindre engleagtig .. syns der er flere gode råd til hvordan du kan gøre, så mit råd går mere på, hvordan du undgår at nogen igen parkere på din plads.. når pladsen er tom kan du placere en sømmåtte eller andet på pladsen når du ikke selv bruger den, så er der da igen som tager pladsen igen.. håber du får styr på det c*,)

• #15   12. nov 2009 Jep, og gerne et sted hen med ulovlig parkering smiley

Kommentér på:
bil på min grund som ikke er min

Annonce