{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

mig og min nye bil {{forumTopicSubject}}

jeg fik min nye bil i sidste uge. efter at have brugt et år på at beslutte mig og prøve en masse forskellige.

jeg syntes det har været rigtig svært. men da beslutningen var taget så gik det også stærkt.

nu har jeg haft den en uge og den er utrolig dejlig at køre i. og lever op til mine forventninger.. men jeg syntes bare slet ike det er fedt med en ny bil.. jeg skulle vente to uger på at få den. og tiden gik uden jeg overhovedet glædede mig. er det virkelig normalt....

burde man ikke virkelig voldhygge sig med det.. tror i jeg har købt den forkerte siden jeg ikke er mere juhuuu over det..

eller er jeg bare et utaknemmeligt skarn. eller måske bare ikke typen der syntes sådan noget er helt fantastisk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mig og min nye bil
  • #1   20. jan 2012 frankly - det kan godt ske det er sådan noget. jeg har altid før haft biler med en del 'personlighed'' en lille morris maskot. en lupo 3l.

og jeg brømte i vildskab om en nissan juke. men kunne simpelthen ikke få mig til at købe den til den pris. når det blot er en konebil..

så der gik praktiker i mig. og har købt en dejlig lille citroen c3. har godt nok fået den med alt hvad jeg ville af ekstra udstyr osv. og i en lidt speciel farve... men indtil nu - ingen konektion overhovedet.

• #2   20. jan 2012 Køb en nummerplade med dit navn på..... så bliver den mere personlig.
    Stop en masse hundehår ind i den...........så bliver den mere personlig.
    Sæt klistermærker af hundene på............så bliver den mere personlig.
    Sæt HG Logo på bagsmækken.................så bliver den mere personlig.
    Lad hundene pisse op ad alle hjul............så bliver den mere personlig.

Hjælper alt dette ikke... så sælg lortet...... *GG*

• #3   20. jan 2012 Jeg har intet forhold til biler, bare de kører fornuftigt og mit skrammel kan være der er jeg fuldstændig ligeglad med resten.

Bilforhandlere bliver forøvrigt temmlig grønne og mærkelige i hovedet, når de spørger ind til farver mv. og man ytrer at det er totalt ligegyldigt, for det er alligevel bare en blikkasse på hjul smiley

Jeg hader lugten af ny bil de stinker frygteligt de første måneder smiley

• #4   20. jan 2012 Find et navn til den og lidt pynt (og hundehår) så kommer det til at hjælpe lidt.
    Men man kan vel ikke komme uden om at vi også køber oplevelser og denne her lider under at der var en anden du hellere ville have haft, hvis ikke økonomien havde været en del af dine overvejelser. Måske skal du prøve i den periode at lægge lidt ekstra penge til side, som det ville have kostet dig hvis du havde valgt den anden og så se om du ikke bliver glade for din nye bil når der bliver råd til en god ferie eller noget andet godt smiley

Frankly...ja ...fiiiiin Mondeo ( helt stille ) smiley

• #5   20. jan 2012 kirsten. ja min den lugter også forfærdeligt. har overvejet at overhænge den med de der vunderbaum

• #6   20. jan 2012 whisky - det var en god ide.. jeg havde egentlig råd til den anden. jeg blev bare for nærrig da jeg stod ude ved nissan. kunne ikke lade være med at tænke.. de 100.000 kr er den altså ikke mere værd i forhold til citroenen..

jeg må hellere se lidt på hvordan jeg kan fikse den lidt yderligt op.. har overvejet at få sådan en folie på den med udsmykning. ved i hvad sådan noget koster

• #7   20. jan 2012 Har ingen ide - men det var mere det med at gøre de penge du har "sparet" lidt mere synlige. Men pas på de der Wunderbaum - de lugter altså heller ikke helt lækkert smiley

Frankty - jeg er slet ikke i tvivl om...og jeg tør slet ikke tænke på hvis jeg nogen sinde får lavet det samme nummer og du kommer til at høre om det *GG*

• #8   21. jan 2012 Bak den ind i siden af huset, så har du givet bilen et personligt præg...

Kommentér på:
mig og min nye bil

Annonce