1.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hjælp mig og min hun Hjælp mig og min hun

hejsa alle sam ked af vis i ikke lige forstår hvad jeg skriver her men jeg er oderblind så håber det går men jeg har en lille hun på et år og hun gør og huler hele vild meget når man og min kæreste forlader hin hjemme og det er et stor problim fordi vi bor på 4 sal og de ander her kan høre hin og bliver det ved skal vi af med hin ;-(

vi har prøver at går lange tur end vi gå fra hin og god mad og et hals bond der ryster vis hun siger noget men hun bliver ved Hjælp os vil i ikke nok vil ikke af med vors lille hun ;-(

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig og min hun
  • #1   9. mar 2012 Hvor meget har i trænet "alene hjemme"? For det lader til i må begynde træningen for fra.

• #2   9. mar 2012 vi har gjort vors beste gå en tur på 5 min kommer til bage så hun kan venne sig til det ledt efter ledt men ved ikke hvad mere vi kan gør ??

• #3   9. mar 2012 I er nok fået for hurtigt frem. INDEN hunden begynder at pive.

• #4   9. mar 2012 Hov, hvad skete der lige det. Halvdelen af det jeg har skrevet er jo væk...!

Nå, men det der skulle have stået var : I er nok gået for hurtigt frem. I skal starte med sekunder og komme tilbage inden huden begynder at pive.

• #5   9. mar 2012 sekunder og så kommer end og sige det godt og giver hin en god bid og så går igen ?? eller hvad

• #6   9. mar 2012 Kig her f.eks her.
    http://hundeejere.dk/artikler/hund-alene-hjemme.html
    Det er svært at give andre råd uden flere informationer.

• #7   9. mar 2012 Nej, du skal ikke gøre noget når du kommer tilbage. Bare opfør dig helt normalt. Øvelsen kan du lave nogle gange om dagen, men ikke flere gange i træk.

• #8   9. mar 2012 det vil sige her fradag lørdag og så vider så bare lige gå og så kommer til bage igen og så venter nogen timer og så gør det igen ??

• #9   9. mar 2012 La vær at vise tænder,hvis du ik ka bide fra dig flere informationer.
    hvad vil du vide

• #10   9. mar 2012 Ja, men det er ikke nok kun at gøre det to dage. Den slags kan sagtens tage 3 uger.

• #11   9. mar 2012 ja det ved jeg man må giver sig tid smiley men håber det vil gå fordi elles skal vi af med hunen

• #13   9. mar 2012 M P jeg har sådan en og det hjælpe ikke smiley

• #15   9. mar 2012 Jeg kender flere der har haft god effekt af DAP.
    Det er et feromon, der virker beroligende.
    Man kan få det som halsbånd eller en dims til stikkontakten.

http://www.dogshop.dk/shop/adaptil-dap-diffusor-248p.html

• #16   9. mar 2012 den en har vi ikke prøvet det kunne måske værer smiley

• #17   9. mar 2012 Som nogle af de andre siger så er det sådan noget med at gå ud ad døren, vente 5 sek hvor din hund ikke reagerer og så gå ind igen, så kan du langsomt sætte tiden op til 10 sek, 30 sek, 1 min, 2 min, osv osv. Hver gang er det vigtigt at hvis din hund begynder at pive/hyle, så vent 10 sek før du går ind, så den ikke får en positiv effekt af at pive/hyle. Og nej en weekend er slet ikke nok, især ikke når din hund først er blevet bange, så i skal nok træne hele weekenden og så få jeres hund passet i hverdagene eller hvordan i nu kan klare det, for den bør ikke være alene før i har fået lært den det. Det er også en god ide at hvis jeres hund fx ligger og sover i stuen og du skal ud i køkkenet, så lukker du døren og er væk et par minutter og så går ind igen (og lader som ingenting). Håber det hjalp lidt, ellers bare spørg. Men hvor gammel er jeres hund og hvor meget har i trænet det?

• #18   9. mar 2012 Som nogle af de andre siger så er det sådan noget med at gå ud ad døren, vente 5 sek hvor din hund ikke reagerer og så gå ind igen, så kan du langsomt sætte tiden op til 10 sek, 30 sek, 1 min, 2 min, osv osv. Hver gang er det vigtigt at hvis din hund begynder at pive/hyle, så vent 10 sek før du går ind, så den ikke får en positiv effekt af at pive/hyle. Og nej en weekend er slet ikke nok, især ikke når din hund først er blevet bange, så i skal nok træne hele weekenden og så få jeres hund passet i hverdagene eller hvordan i nu kan klare det, for den bør ikke være alene før i har fået lært den det. Det er også en god ide at hvis jeres hund fx ligger og sover i stuen og du skal ud i køkkenet, så lukker du døren og er væk et par minutter og så går ind igen (og lader som ingenting). Håber det hjalp lidt, ellers bare spørg. Men hvor gammel er jeres hund og hvor meget har i trænet det?

• #20   10. mar 2012 Lin G hunen er 1 år og 3 månder og vi har trænet meget

Palle med de 6 andre . megen tak for hjælpen

• #23   11. mar 2012 megen tak smiley

Kommentér på:
Hjælp mig og min hun

Annonce