{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hvem, hvor hvorfor?? {{forumTopicSubject}}

Ja, har holdt mig lidt på afstand af HG de sidste par dage men har da fået sat i lidt af hvad der er sket... men kan ikke helt finde hoved og hale i det.. Problemet kender jeg til.. men kan ikke finde nogle tråde som egentlig viser hvorfor de forskellige er blevet frosset.. er alle de tråde blevet slettet??
Og hvor mange mangler vi?? Kan se Charlotte er røget smiley
Har været nede i det "fatter Nada" link men synes stadigvæk at nogle tråde mangler...

Jeg synes godt nok at HG er gået hen og blevet ren anarki!!

Synes godt nok at HG går over stregen nu! Jeg kan forstå at personlige hetzh m.m. ikke må køres herinde men når en pige opretter et indlæg som advarsel mod en kennel hvor hun har haft en dårlig oplevelse så kan jeg simpelhen ikke forstå HG´s beslutning om at slette tråden og fryse ejeren!
HG er gået hen og blevet alt dette som det faktisk ikke burde:

-Et sted hvor man ikke må ytre sin mening.
-Et sted som hjælper hundefabrikker.
-Et sted hvor man må sælge Pitt Bulls.
- Et sted hvor man ikke må gøre kommende hundeejere opmærksomme på div. hundesvindlere.
-Et sted hvor man bliver frooset uden at få en forklaring af nogen art.
-Et sted hvor markedsannoncer bliver slettet under påskud af at det er vidersalg at have 3 hundekamme til salg, mens andre må have 10 tlf. eller sælge egne salgs produkter herinde ( alt afhæning af hvad HG´s annoncører sælger)
-Et sted hvor man kan sælge sin brugte højre sok i stedet for.
-Et sted hvor ikke engang HAérne kan finde ud af reglerne!! ( ikke kritik af HAérne men af ADMIN og HG )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem, hvor hvorfor??
Kommentér på:
Hvem, hvor hvorfor??

Annonce