{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mælk
  • #2   22. nov 2009 det var i sommer, nok 3-4 mdr siden

• #3   22. nov 2009 Har I andre dyr i hjemmet? Hun kan jo godt tro at hun har hvalpe og dermed p.g.a. hormonændringer begynde at producere mælk. Ca 2 mdr efter løbetid plejer det at komme, men det kan også stimuleres senere. Min tæve fik mælk i patterne, da vi havde killinger, og det var godt 3 mdr efter hendes seneste løbetid, men det kom p.g.a at killingerne suttede.
    Har hun hft andre adfærdsændringer? f.eks. i forhold til legetøj, små børn, mindre husdyr o.s.v.?
    Hvis Ikke, kunne det nok være en god ide lige at runde dr.dyr og få hende checket.

• #4   22. nov 2009 Nej vi har ikke andre dyr. Det er sjovt nogen gange tager hun hendes bamser og pytter dem lige som om det var hendes hvalp smiley Hun har på det sidste halve år ændret sig lidt med at hun er blevet mere "vagthund" og kan finde på at gø, hvis vi måder en anden hund, som gør først. Det har hun aldrig gjort før

• #5   22. nov 2009 Så tror jeg alligevel, selvom der er gået lidt længere tid, at hun er falsk drægtig. Det med at hun putter bamserne og får mælk i patterne er ret tydelige tegn.
    Prøv at tage bamserne fra hende, så hun evt. kun får en af dem en gang imellem, så skulle det gerne gå over af sig selv. Det gjorfde det med min hund efter at killingerne var væk, og hun har ikke været falsk drægtig siden (3½ år)
    Ellers snak med dyrlægen. Hvis det også kommer efter næste løbetid, og hun virker stresset og generet af det, kan det være en god ide at sterilisere. Der findes også noget, man kan få ved dyrlægen, som skulle dæmpe det, mens det står på, men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder.

• #6   22. nov 2009 Er det noget der betyder noget, kan det ikke gå over af sig selv?

• #7   22. nov 2009 Det går over af sig selv, hvis det er falsk drægtighed. Og hvis hun ikke er yderligere generet af det, er det ganske uskadeligt. Nogle tæver kan blive ret stressede over det, men som regel er det helt harmløst.
    Dog vil jeg sige, at hvis det fortsætter i ´mange uger, lbør du snakke med lægen, for der kan jo også være andre ting, som brystkræft, infektioner o.s.v., selvom det er sjældent.
    Pøj pøj!
    Det skal nok gå smiley

• #8   22. nov 2009 Ja det vil vi holde øje med. Tak for hjælpen.

• #9   22. nov 2009 Var så lidt. Håber og tror hun snart kommer over det smiley

• #10   22. nov 2009 Du kan få Galastop hos dyrlægen til at stoppe den falske drægtighed -

jeg ville nok vælge at gøre det, hvis hun viser tegn på tristhed, urolighed, bliver mere vagtsom overfor andre hunde eller hun får mere mælk.

Kommentér på:
Mælk

Annonce