586 visninger
|
Oprettet:
Sikre hunden mod ulv ... {{forumTopicSubject}}
Ja her i Norge har vi jo ulv og nogen gange blir jagt hunder skadet eller dræbt af ulv...
se denne dragt hehe
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/slik-blir-hunden-ulvesikker-3024244.html
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
5000 norske kr skulle den koste...
må si jeg er mere bange for elg når jeg går i skoven...
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
http://www.cobankopegi.com/b/beaucollar2005-01.jpg
Så vesten er vel bare videreudvikling..
Dog tror jeg ikke at en bette hund har en chance alene mod en uld, fordi at den har et par pigge på ryggen...
jan 2006
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 236
jan 2006
har vært episoder hvor 2 jagt hunder har skremt en dame og hendes hund hvor hun trodde hundene skulle angribe hende ( hun klarte at flykte ind i et skur ) men ingen ejere at se...
har også blevet skudt en jagt hund pag ejeren lot den løbe til træning og den løb ind på en bondes mark og skræmte deres får , ejeren hadde Sporings halsbånd og måtte køre et godt stykke med bil for at finde sin hund... og ejeren bråket sig pag hunden var højt premiert hund og værd meget penge. synes selv at de bør have styr på sine hunde og at de må være i nærheden af ejerne , så de kan se hvad de laver...
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 236
Nu ved de fleste jo nok at hvis det stod til Nordmændene så eksisterede Ulvene ikke i deres land. Hvis man ikke er så torske dum så ville angreb på hunde nok mindskes hvis man bare havde lidt styr på sin bedste ven.
Jeg sad og så et program for ikke så længe siden og det var nogle dumme amerikaner der selvfølgelig skulle ind i en skov og lufte deres hunde og de havde fået at vide at der var en flok ulve som havde taget nogle hunde. De kommer så i konflikt med denne flok og heldigvis for dem selv fik de deres hunde i snor, men de var jo dybt rystet over oplevelsen. Jamen for helvede da. Hvorfor ikke bare holde sig væk fra den skov hvor disse Ulve holder til. Der burde da være plads til både mennesker og vilde dyr. Vi kan jo ikke blive ved med at indskrænke deres leve steder.
Sikre hunden mod ulv ...