Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det synd?(Ang ude kat)
  • #1   24. nov 2009 Jeg synes det er synd smiley

• #2   24. nov 2009 Nai det synes jeg bestemt ikke det er !! - de hygger sig meget bedere udenfor end af ligge og slange den på sofaen dag ud og dag ind ...

Vores kat er en udekat, den MÅ dog gerne komme ind, men den er rent faktisk aldrig inde ...

• #3   24. nov 2009 Hvis katten bor på en gård hvor den kan gå i stalde og hygge sig er det for mig ok. Men en kat alene i et skur ville jeg ikke mene var den bedste ide. Den vil sikkert hurtigt søge væk efter kontakt med mennesker. Og i værste fald ende som vildkat.

• #4   24. nov 2009 Mine katte går ud og ind som set passer dem, skal lige hilse og sige at fra medio september til medio april, er de mest inde.. Vi har 5 (fede) dovne han katte, som hele vinter halv året er sofapuder smiley
    jeg synes ikke det er synd for udekatte hvis de har ,de oven over skrevene, muligheder og ellers bliver passet med loppe og ormekur...

• #5   24. nov 2009 Vil lige sige at vores IKKE er købt som udekat, men som familie husdyr som skal kæles og plejes .. Han går selvfølgelig med loppehalsbånd og skilt i, og får god mad osv. Men han elsker simpelthen bare at være ude, og er ligeglad med at komme ind, så han får lov at leve livet som han helst vil smiley

• #7   25. nov 2009 Der burde simpelthen være lov mod at lade uneutraliserede katte løbe rundt.

• #8   25. nov 2009 Natasha F: hvad kunne i gøre mod din brors allergi? tror også jeg har det overfor katte nemlig.. ? takfor alle de forskellige svar.. dejligt med lidt forskellige meninger.. god dag til alle:D

• #9   25. nov 2009 Jeg synes heller ikke det er synd så længe den har adgang til vand, mad, læ og varme...

Udover det, så synes jeg katten skal være øremærket og neutaliseret. For hvis katten så føler sig "forrådt" og prøver at finde en anden familie, så kan man finde dens hjem igen...

Jeg har ikke læst alle indlæg.

Har selv to katte. Den ene vil helst ligge indenfor og den anden er udenfor 24/7 og det er bestemt ikke fordi hun ikke må komme ind, hun nyder bare udelivet:-)

• #10   25. nov 2009 Hvis katten har et sted, hvor den kan være i tørvejr, den får passende foder, bliver passet med dyrlægebesøg og med god menneskekontakt - og i øvrigt er neutraliseret, ser jeg ingen problemer i det.

Jeg har selv fire katte, der aldrig er inde - de har fundet masser af gode steder på vores gård, hvor de har deres huler... Det er et godt liv, de lever.

• #11   25. nov 2009 hmm

Hvis man skal have en kat, som ikke må befinde sig indenfor forstår jeg ærligt talt ikke hvorfor man skal have en.

Hvad er ideen med, at have et dyr, som man kun ser et par minutter hvis man går fra bilen og ind f.eks.

• #12   25. nov 2009 Danielle, vores katte virker som muse- og rottefængere på vores gård.

De er superkælne og vi nulrer med dem hver dag. To af dem kunne aldrig drømme om at gå indenfor, to andre kunne godt luske sig ind, hvis der ikke var en hund herinde. I bund og grund MÅ de gerne være indenfor, men de vælger noget andet...

Ideen er jo ikke altid udelukkende at kæle med dyrene - de har også brugsegenskaber ;o)

Kommentér på:
Er det synd?(Ang ude kat)

Annonce