{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan bedømmer i
  • #2   27. nov 2009 Gitte C:

Det skal du ik være ked af, Bailey taber også altid *GG*

Jeg ved ik om det er fordi billederne er dårligt taget/kvalitet eller folk bare ikke bryder sig om racen/blandingen... Det kan være mange ting jo smiley

• #3   27. nov 2009 Krumme:

Sådan bedømmer jeg også smiley

• #4   27. nov 2009 Jeg kikker lidt på det samlede indtryk. Om der er lidt tekst der siger noget om hunden, om der er et rimeligt antal billeder, om de siger noget om hunden, og hvor gode jeg synes de er. Og så vælger jeg bare den jeg synes bedst om..

Så der behøver jo overhovedet ikke være noget galt med den der taber. det er jo en helt subjektiv vurdering fra dem der stemmer.

• #5   27. nov 2009 Jeg er kommet så langt at jeg gider hverken kigge eller være med i udfordringer. Man kan jo ikke forlange at fordi man har verdens sødeste og dejligste hund at andre synes det. For vi rykker det ikke ved at mine er de bedste i verden.

• #6   27. nov 2009 Der skulle stå "For mig rykker...." det er fredag, så koncentrationen er ikke på det højeste endnu.

• #7   27. nov 2009 når jeg går ind og kigger. ser jeg på billederne. læser teksten. og må indrømme at jeg tit stemmer på den der gør mest ud af det. men det er kun hvis begge hunde er lige søde ellers stemmer jeg på den der har de billeder jeg synes bedst viser hunden

• #8   27. nov 2009 Jeg tror at grunden til du ikke får flere stemmer er kvaliteten på billederne. Det er en virkelig charmerende hund du har, så der er da i hvert fald en fordel. Men det er en smule svært at se selve hunden på nogle af billederne.

• #9   27. nov 2009 Tror også at mange dømmer udfra hvem de "kender". Enten herinde eller ude i verden.

Jeg deltager ikke i udfordringer, hverken på den ene eller anden måde:-)

• #10   27. nov 2009 Og måske skulle der ske lidt mere forskelligt på dine billeder... De minder allesammen mere eller mindre om hinanden. Kan også være dér den ligger smiley

• #11   27. nov 2009 Det er lidt forskelligt, hvor meget, jeg kigger. Nogle gange er det afgjort på første billede. Det er svært at sige, præcist, hvad det er, men en kombination af billedet (kvalitet, æstetik og selve situationen) og så selvfølgelig hunden; ser den sød/flot/sjov osv osv ud? Hvis det ikke er afgjort på første billede, ser jeg også på variationen i billederne og stadig kvaliteten. Selvfølgelig er der racer, jeg har nemmere ved at falde for end andre, men om de er store/små er meget forskelligt. Jeg ser faktisk sjældent på teksten. Og så er der et par ting, der gør det ekstra svært at få min stemme; det kan være hunde med nissehuer el.lign. eller en masse af de her billeder, hvor der er sat sjove rammer og anden pynt på - det er ikke lige min smag og kommer til at gå med i helhedsindtrykket når jeg vurderer.

Hvis jeg skulle vurdere Charlie i en udfordring, kunne han "falde på", at mange af billederne er lidt uskarpe og at en del af dem er taget lodret oppefra. Jeg kan godt lide, at man kommer i øjenhøjde med hunden. Men det er jo min helt personlige mening, så andre har det sikkert anderledes.

Og så vil jeg da lige sige, at dejlig ser han jo ud alligevel, så han har da lige fået sig en høj smiley

• #12   27. nov 2009 Med hensyn til billederne har i nok ret. de er taget med en mobiltlf. og det ved vi jo godt, ikke er det bedste kamera. Så må jeg ønske mig et kamera i julegave ;O)

• #13   27. nov 2009 Det er sjældent jeg bedømmer i udfordringer, men når jeg gør kigger jeg både på, om der er en god tekst omkring hunden og om derer varierende billeder ( og ikke kun en serie på 5 billeder taget med webcam med 2 sekunders mellemrum)

Derudover kan jeg godt lide, hvis der er forskellige billeder fra hundens levetid, altså et hvalpebillede, og et unghundebillede og så videre, så man kan se hvordan hunden har udviklet sig, men det er normalt ikke noget jeg bedømmer efter.

• #14   27. nov 2009 Jeg stemmer stort set aldrig i udfordringer.. og hvis jeg gør, stemmer jeg gerne på den hund som jeg finder mindst køn.. smiley

• #15   27. nov 2009 Jeg dømmer ud fra hunden jeg bedst kan lide af udseende - og ofte også billedekvaliteten hvis jeg ikke kan vælge :O)

• #16   27. nov 2009 jeg er igennem samtlige udfordringer på HG hver dag

første billede betyder meget og det skal være rimelig nyt - ikke et hvalpebillede af en nu voksen hund.

billedet skal være tydelig, i hundehøjde - altså ikke taget oppefra medmindre det er en helt bestemt effekt man vil have frem

varierede billeder, så man kan se hunden i forskellige situationer....
    der må gerne være natur, men ellers ikke for meget andet end hunde på, det forvirre helhedsindtrykket

Kommentér på:
Hvordan bedømmer i

Annonce