Uansvarlige ejer ! :(( Uansvarlige ejer ! :((
For nogle måneder siden fik vi ny hund på vejen - siden har vi set den løs masser af gange og oven i købet jaget den væk fra trafikken og hjem.
Først idag fik jeg fat på ejeren....så den sidst løs i søndags, hvor den lagde visitkort lige udenfor mit køkkenvindue....lod den ligge !
Tænk, manden blev sur og nægtede....fortalte at den aldrig kom i haven...
Dog gik han med for at fjerne lorten....stadig stiktosset på mig...jeg spurgte iøvrigt til kattelemmen og han svarede at bryggersdør altid var lukket !
Jeg spurgte til børnene, som jeg har set lufte hunden, men nej, hunden havde simpelthen ALDRIG rendt løs....fortalte at den havde tendens til at rende efter andre hunde i snor og også gøede lettere agressivt ad dem...ikke skide smart altså !
Til sidst skred han uden at fjerne lorten...`farvel min risengrød brænder på !´ :oO
Argh....føler mig vanvittig dum over det forsøg på at skåne hunden for at blive kørt ned en dag ! :((
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
Hvis det var min hund og jeg ikke vidste hvad der skete, mens børnene fx var alene hjemme, ville jeg blive meget glad for den viden !
Dén hund har jeg ikke en chance for at fange og hvor sku jeg gøre af den indtil politiet MÅSKE tog sig af det ?
Uansvarlige ejer ! :((