{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Uddannelse - veterinærsygeplejerske {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står i den situation at jeg er arbejdes løs. Der er og har længe ikke rigtig været noget arbejde med den uddannelse jeg har nu.

Derfor overvejer jeg om det ikke var værd at tage en ny uddannelse, hvor jobmuligheder er noget bedre...
Dog vil jeg helt ikke i gang med alt for længe uddannelse da vi har eget hus og vil være nød til at sætte et lån på pause.

Jeg har derfor kigget på uddannelsen som veterinærsygeplejerske, men jeg ved ikke rigtig hvor svær det er at uddanne sig til og om det overhoved er til at få en praktisk plads.

Så tænkte jeg der måske var nogle herinde som er i gang med at uddanne sig eller er uddannet derved lidt mere end mig ; o )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse - veterinærsygeplejerske
  • #2   7. dec 2009 Det er MEGET svært at få praktikplads. Selve uddannelsen foregår på skole i Kolding. Men den uddannelse gad jeg også godt at tage !!

• #3   7. dec 2009 Regnede godt med det var en uddannelse hvor det er svært at få praktikplads, men håbede nu lidt alligevel.

Jeg har ingen praktisk erfaring, men har mulighed for virksomhedspraktisk hvor min fagforeningen betaler min løn, hvis det er fordi jeg gerne vil se nærmere på ang uddannelse.

• #5   7. dec 2009 Jeg er i gang med uddannelsen. Færdig til oktober. Du kan bare skrive en besked til mig hvis du har nogen spørgsmål til uddannelsen smiley

• #6   7. dec 2009 Jeg drømmer også om at læse til veterinærsygeplejerske...

Men lige nu venter jeg svar på en anden uddannelse.

Men planen er at jeg begynder at søge praktikplads om et års tid eller to og så bliver ved og ved og ved, indtil det lykkes mig at finde en praktiskplads. Og det kommer til at tage mange år :o/

• #7   8. dec 2009 Uhh det er virkelig noget jeg gerne vil, men jeg er også usikker om jeg overhoved er god nok boglig. For jeg er ikke typen der sidder stille jeg vil gerne lave noget og lære noget.

Jeg har ingen erfaring, jeg opdrætter racekatte og har en hund, det er ligesom det.

Tror jeg må finde meget noget arbejde også søge ved siden af, og måske tænke i andre baner desværre...

Men tak for alle de gode indlæg ; o )

• #8   8. dec 2009 Min drøm var også at blive veterinærsygeplejerske, men den ide måtte jeg droppe igen, da det ikke lykkedes at få praktikplads..

Held og lykke hvis du beslutter dig for det er det du vil forsøge dig med smiley

Kommentér på:
Uddannelse - veterinærsygeplejerske

Annonce