{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veterinærsygeplejerske Uddannelse.
  • #1   30. jun 2009 Tja.. Jeg bor i Midtjylland 30 km nord for Vejle, og har gået i skole i nærheden af København....
    Det er ikke det store problem ( 2x3 mdr)

• #2   30. jun 2009 altså der er boliger på stedet man kan bo på. tror vidst det er noget med 10 uger af gangen.. er ikk sikker på hvor mange gange man skal derover.
    regner selv med at tage uddannelsen næste år hvis jeg kan få praktik plads, det er jo noget af det sværeste, dem er der jo ikk mange af.

• #3   30. jun 2009 Så man går der i 3 mdr i træk altså ? Problemet er bare hvis jeg skal møde kl 08 eller sådan om morgenen så skal jeg hver nat kl 03 tage afsted hjemmefra.. Det duer jo ikke ?

• #4   30. jun 2009 kender en der har taget den og ja det er 10 ugers skole af gangen. Mener kun det er ca 4 gange - er ikke helt sikker og du kan bo der, så det skulle være ret ligetil selvom du kommer langvejs fra:-) Held og Lykke

• #5   30. jun 2009 Det står jo faktisk i det link du selv har sat ind....
    Hvis du kigger under " om uddannelsen"

• #6   30. jun 2009 Det var en anden uddannelse jeg tog.. Sorry.. det skulle jeg have skrevet.

• #7   30. jun 2009 Kigger selv efter andre arbejdsmuligheder....
    Det her lyder ikke så tosset bortset fra lønnen.

• #9   30. jun 2009 Jeg skal ogå i gang med at søge praktiskpladser om 2 år, da det også er min drømmeuddannelse...

Jeg har overvejet at tage toget hver dag. Ja, man skal tidligt op, men så langt er der faktisk heller ikke til Kolding.... Lektier kan man jo lave i toget, når det er en længere togtur og jeg er typen, der sagtens kan sove i et tog...

• #10   30. jun 2009 Men jeg håber også at der er en, der har været uddannelse igennem og kan komme med nogen gode råd :o)

• #11   30. jun 2009 Jeg er igang med uddannelsen lige nu og er gennem mit foerste aar.

Som nogen ogsaa siger kan man bo paa skolen og det skal arbejdsgiver betale, samt de betaler kost paa skolehjemmet.

Ialt er der 50 uger som er paa skole fordelt over 5 ophold af 10 uger. Man har saadan ca. 20 uger i praktik 10 uger paa skole 20 uger praktik 10 uger skole osv.

Jeg er superglad for det, kan kun anbefale at soege praktikplads over hele landet og saa evt. flytte efter det, det er svaert at faa plads saa det er med at tage hvad man faar tilbudt. Jeg soegte selv i 4 aar inden jeg fik plads og tog i mellemtiden andre relevante uddannelser indenfor hundetraening samt var et aar i Athen og arbejde ed gadehunde.

Held og lykke til jer som jer vil soege jeg haaber i naar jeres droemme ogsaa smiley

• #12   1. jul 2009 Kan desværre ikke flytte derover , da jeg har en lille datter herhjemme på 1år smiley Så måske skulle jeg bare droppe det.

Kommentér på:
Veterinærsygeplejerske Uddannelse.

Annonce