Havde jeg sgu ikke regnet med (læserbr {{forumTopicSubject}}
Tjaa, der var ikke plads til hele overskriften i det felt man skulle skrive den i, så du kan lige få den at vide her
Det er: "Havde jeg sgu ikke regnet med (Læserbrev til SKØN)".
Jeg har for godt 1-2 måned(er) siden, sendt et læserbrev ind til gratis-magasinet SKØN, som lød sådan (det svar jeg fik står der også ;)):
OGSÅ TIL DE UNGE
"Jeg er en pige på 12 år, som læser SKØN hver eneste måned. Jeg syntes det er et super godt blad, også selvom der er nogle råd, jeg ikke kan bruge, fx omkring makeup, da jeg ikke går med makeup (men det kommer nok9. Jeg syntes faktisk, at mange af jeres artikler også kan læses af os unge. Det vil jeg gerne rose jer for."
Julie Jensen, Otterup.
KÆRE JULIE
Mange tak for din ros. Vi er glade for, at vi rammer bredt. Selvom du ikke bruger makeup (endnu), vil makeupskolen på side 27 måske alligevel kunne inspirere dig? I "Chanel gennem tiderne" kan du nemlig blive lidt klgoere på et af de absolut største modehuse, og som du helt sikkert vil komme til at stifte nærmere bekendtskab med, når du en dag bliver stor nok til dullegrej i luksusklasse."
Redaktionen
Og det kom med i bladet i denne her måned! Wuuhuu, hvor er jeg glad. Alle tryke læserbreve får tilsendt nogle makeup-produkter fra Rimmel, som er en øjenskygge-palette med 4 farver, to forskellige mascara'er og en læbestift. Ikke fordi jeg bruger makeup, men alligevel. Er bare glad for det blev trykt, havde overhovedet ikke regnet med det! Nåh, men den makeup det udløste kan jeg jo altid give til min mor. Hun kan sikkert bruge det itl et eller andet
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
Stort tillykke med brevet
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Du kan jo altid give make-up'en til din mor i julegave, så får hun en lille ekstra gave
Havde jeg sgu ikke regnet med (læserbr