{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Jeg er sgu lidt små mærkelig.... {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og tænkte på om jeg har tendenser til perfektionisme/rengøringsvanvid...

Hvis jeg havde det, så ville jeg nok aldrig have tid til andet for med tre hunde, to børn og en mekaniker mand i huset, så er der nok altid et eller andet en rengøringsvanvittig ikke ville kunne lade vente smiley Så jeg må erkende at her bliver der gjort rent en gang i ugen og støvsuget hver dag, MEN

noget som jeg simpelthen hader (og det er her det mærkelige træder i karakterer) så er det at komme i en uglet seng om aftenen!! Vi har soveværelse ovenpå og i realiteten kunne det egentlig være "lige meget" om vi redte seng for at det skulle se ordentlig ud, for ingen ser det, men det SKAL bare gøres hver dag smiley

Har I også nogle sjove "ideer"?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er sgu lidt små mærkelig....
  • #1   24. feb 2012 Jeg hader at ordne badeværelset... Simpelthen fordi der er så mange besværlige steder man skal komme til, før det er helt rent smiley

• #2   24. feb 2012 Hmmm jeg har helt sikkert nogle underlige vaner. Kan bare ikke lige komme på nogen nu. Det med at rede seng har jeg så til gengæld SLET ikke. Jeg gør det ALDRIG. Netop fordi at der jo ikke kommer nogen og kigger. Jeg undskylder det med at jeg har læst et sted at det er bedst at lade være med at rede seng. Fordi at der bliver luftet bedre ud under dynen hvis ikke denne bliver lagt på plads *G*

• #3   24. feb 2012 Puha jeg har så mange at jeg ikke magter skrive dem smiley men jeg er også rengøringsaholik smiley

• #4   24. feb 2012 Hmm... Jeg SKAL altid vakse hænder før jeg laver mad og efter jeg har været på toilettet xD
    ... ooog jeg vil helst i bad hver dag xD

• #5   24. feb 2012 Jeg støvsuger minimum 2 gange om dagen herhjemme, tager badeværelset næsten hver gang jeg er i bad, tørrer støv af dagligt (har sorte møbler) og sengen skal altid være redt.
    - men jeg er en spasser til at vaske tøj, kan simpelhen fylde så stor top på kurven før jeg får trasket i vaskehuset med den.

• #6   24. feb 2012 Nu har jeg børn og min egen lille hund som ikke fælder...
    Mine børn slæber sand og grus med ind KAN IKKE HAVE DET, hader at træde i sand så der skal støvsuges hvis der er den mindste hentydning af sand på gulvtæppet...
    Når min søn har været her med sin hund der fælder kan jeg ikke spise noget før der er gjort hovedrent, er ekstremt madsippet.... smiley

Vasketøj ligger ikke længe før det hænger på tørresnoren opvaskeren skal tømme og så må der ikke stå noget på bordet i køkkenet som kan være i opvaskeren....

Senger er jeg ligeglad med som regel om den er redt eller ej da det kun er mig og hunden der er i den... Men helst redt og rystet og banket pude... smiley

• #7   24. feb 2012 Jeg gør nok rent på mit arbejde, så jeg lider ikke af rengøringsvanvid herhjemme - har et motto om ikke at tage arbejdet med hjem smiley
    Desværre kommer der ikke nogen og gør det for mig, så ca en gang om ugen tager jeg turen rundt i huset. Ofte i weekenden smiley

Bad og hårvask er jeg dog meget opsat på, både for mig selv og hundene. Vi skal alle være rene og have rent hår. Mig selv hver dag, Silas hver uge og Lilly hver måned.
    Går meget op i at hundene altid fremstår rene og ikke lugter og håret på Silas og jeg ikke er fedtet. Det dur jeg ikke til.

• #8   24. feb 2012 Den slags har jeg folk til. Min mand gører rent om lørdagen når jeg enten er på arbejde eller ude med hundene.
    Jeg er overhovedet ikke sippet, det kan man ikke være med alle de border collier i huset'

• #9   24. feb 2012 *LOOOOOOOOOL*

Så skal I ikke komme herhjem, jer der har rengøringsvanvid.......

Jeg HADER at rydde op og jeg HADER at gøre rent!! Men jeg gør det. Dog langt fra hver dag. Vi bor i huset, både dyr og mennesker og det gør mig ikke noget at man kan se at vi bor her.....*G*

• #10   24. feb 2012 Min livskvalitet ville være lige 0 hvis ikke der blev gjort rent her hver eneste dag:)

• #11   24. feb 2012 Jeg synes godt man må se der bor både børn - dyr her, men noget der kan irritere mig er hvis køkkenbordene flyder.... rod på badeværelset eller ting stablet oven på alt der kan stables på, puha da, det er ikke lige mig ;o)

• #12   24. feb 2012 Jeg kan bare ikke klare rod generelt, så der bliver ryddet op herhjemme HVER dag, men rengøring er altså ikke daglig - kun hvis der er en årsag til at der skal tørres af.

• #13   24. feb 2012 Elsker, når der er rent og opryddeligt, men hvis jeg også skal have et liv, er der sgu ikke tid, men kan godt lide, når jeg tager mig sammen, og får det gjort!!!

• #14   24. feb 2012 Jeg hader også at tømme opvasker.. Den kan også stå i flere dage..

Et sandkorn i min seng og den skal redes om. Blir sindsyg.. Har før prøvet at vågne op i en hel sandkasse (Seng med 2 hunde der åbenbart havde slæbt lidt for meget ind) det var ikke lige sagen smiley

Kommentér på:
Jeg er sgu lidt små mærkelig....

Annonce