{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Oversættelse fra dansk til engelsk :) {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har virkelig brug for din hjælp .... Ved godt det er meget langt brev jeg sætter ind her, men vil blive meget glad hvis der er en som vil oversætte det for mig fra dansk til engelsk ..... Nogle som vil hjælpe?

Oversæt nedenstående:

Hej medlemmer af gruppen,

Endnu en tak for i fulgte min "rejse" til Hamburg og at i stadig fortsætter med at være medlemmer på trods af at gruppen står MEGET stille.

Jeg vil gerne lige komme med en lille opdatering omkring hvordan min tid efter "helbredelsen" har været - og for nye medlemmer, så blev jeg jo ikke helbredt, men min lungekapasitet føltes bedre efter mødet med Charles Ndifon.
Jeg tænkte derefter "Yes, nu skal jeg bare træne mine lunger, træne, træne, træne" og det gjorde jeg så et par dage, så tænkte jeg "Ej, det bliver jo heller ikke bedre". Nu tænker jeg så at den hjælp Charles gav mig var at tænke på at det kan blive bedre hvis jeg bare gør noget for det - klart! Men jeg takker virkelig Charles for det arbejde han gør rundt i verden for andre også.

Status for mig er nu at jeg ikke træner mine lunger til at blive bedre og jeg kan ikke med mit hjerte tro på Gud/Jesus/anden gud. Jeg kan tro på mig selv og på skæbnen.

Jeg chattede personligt med Charles Ndifon i går og han skrev en masse til mig og uden tvivl så får det mig til at tænke. Jeg skriver lige to citater fra ham til mig:

"My dear, His love for you can only be felt and experienced in your heart and your spirit if you open up your heart and trust that he will never disappoint you.
You will feel his power over you!"

og ....

"There is miracle power coming into your bones and nerves and tissues as you believe this GOODNEWS. He really loves you."

Mit spørgsmål er så, hvordan kan JEG tro på en Gud kan elske mig hvis jeg ikke tror på der findes en Gud?

Som Charles også skrev til var at det er let at komme til at tro, men tvivlen er hård at komme igennem - og det giver jeg ham 100% ret i.

Til sidst! Rigtig godt nytår til jer alle - inviter gerne jeres venner til gruppen, skriv på væggen, start debatter, skriv personlige hilsner, sæt billeder ind - Nyd den sidste tid af år 2009 smiley

De bedste hilsner fra,
Camilla Julendal.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oversættelse fra dansk til engelsk :)
Kommentér på:
Oversættelse fra dansk til engelsk :)

Annonce