{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kunstige negle
  • #1   7. jan 2010 Er lige med på en kigger smiley

• #2   7. jan 2010 hvad jeg kan læse mig frem til er det sådan noget man sprøjter på, men det har jeg prøvet i et andet mærke og de krakkelerede simpelthen 5 min, efter de var lagt :o) men det kunne jo være dette mærke er bedre :o)

• #3   7. jan 2010 Jeg har også prøvet det, det var dog en fra matas, aner ikke hvilket mærke. Det blev faktisk ganske udemærket. Og holdt sig pænt i ca 1 uge.

• #5   7. jan 2010 pia ja det har du ret i men mine falder simpelthen af meget hurtigt nogen gange få dage efter og så bliver det simpelthen for dyrt og gå til en negle dame i længden :o(

• #6   7. jan 2010 Dip in metoden er udemærket hvis du ikke har et arbejde hvor du bruger dine hænder meget.. Altså sidder du på kontor er det helt fint smiley

Ellers kan jeg anbefale gele.. Jeg laver negle med gele fra nail4you og er yderst tifreds smiley

Nail4you er samtidig også godt for den "almindelige" borger der bare ønsker negle på sig selv... og ikke lave på andre...

Dip in metoden er hvor du sætter en tip på, filer den til, kører et lag lim hen over, dypper neglen i støvet og lige ryster neglen blidt hen over bøtten.. dette gentages og så sprøjter du noget bindene hen over.. så skal den lige tørre lidt der kan man lave den anden hånd.. så filer du let over neglen med en buffer for at udjævne støvet... Til sidst filer du hen over neglen med en shiner så neglen bliver fin smiley

Håber det hjælper ellers så skriv til dig smiley

• #7   7. jan 2010 molly jo det hjalp lidt :o)

har prøvet deres gele negle og det kunne jeg bare ikke finde ud af at bruge hehe.

• #8   7. jan 2010 Jeg har det problem at jeg ikke kan holde ud at få lavet gelenegle. Hende jeg har fået lavet ved siger at hun aldrig har oplevet en der reagere så voldsomt på varmen som jeg gør. Det er simpelthen uudholdelig!

Derfor vil jeg gerne finde et alternativ som ikke kræver at man varmer neglen op.

• #9   7. jan 2010 Hov mente self bare skrive til mig smiley Har stor erfaring indenfor negle.. Har arbejdet med det i noget tid nemlig...

• #10   7. jan 2010 camilla: Hmm varmer geleen op? man putter da hånden ind under en UV lampe for at de tørre, og ikke for at varme det op..

• #11   7. jan 2010 camilla jeg har tilgengæld det problem at de altid filer hul i mine fingre og så sviger alt det de putter på godt nok meget :o(

molly så kommer du nok til at høre fra mig hehe

• #13   7. jan 2010 Michelle - Det brænder/svider helt urimeligt meget når jeg stikker fingrene under lyset. det føles som om der er ild i mine fingre.

• #15   7. jan 2010 DFFD - må indrømme at jeg overhovedet ikke tør få det lavet igen, det var lige før jeg måtte give op efter den første hånd.
    Og hende negledamen kunne bare overhovedet ikke forstå det, da jeg har flere piercinger bl.a. i tungen, hun mente at det havde været meget værre bare det at få lavet huller i ørene end at få lavet negle. Men man må jo bare konstatere at det er forskelligt hvor følsomme man er for forskellige påvirkninger.

• #16   7. jan 2010 Laver negle med dip in og er rigtigt glad for dem, har et arbejde hvor jeg bruger mine finger og hænder rigtigt meget de får mange stød hele dagen igennem. og jeg synes de holder meget bedre end gele.
    Med gele skulle jeg rep. en til to negle hver dag når jeg kom hjem og fik også det samme problem som Camilla A skriver, hold da kæft hvor gør det bare ondt.

Men det er meget forskelligt hvad for et neglesystem man skal bruge og som passer i ens negle

• #17   7. jan 2010 Jeg har lavet med produkter fra nail4you og jeg er virkelig ked af at ALLE mine modeller tabte deres negle derfra.. Så jeg bruger det slet ik mere..

• #18   7. jan 2010 Hvis geléen brænder så voldsomt er det fordi der er et alt for tykt lag på... Jeg fik lavet gelé i gamle da og ja det prikkede en anelse de første par sekunder, men ingen smerte...

Hvis proffesionelle filer hul i dine negle, så skal de på kursus igen...

Jeg får personligt lavet akryl, de holder 3-4 uger uden problemer smiley

• #19   8. jan 2010 Camilla A...
    Jeg har en kunde som dig der reagere meget på når det herder.... jeg har fået en helt anden gele hjem til hende, hvor det absolut ikke er så galt, så det har meget og sige hvilken gele hun bruger, og ja hvor tykt et lag af gangen hun putter på.... smiley
    Jeg har ikke selv brugt metoden dip in, men har fået det lavet mange gange, det er en super metode, men det var dog stadig i forbindelse med gele....

Kommentér på:
kunstige negle

Annonce