{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunstige negle
  • #1   29. maj 2011 inde på istedgade ved skydebanegade lige på hjørnet for enden ud mod skelbækgade, der ligger en rigtig god en dog laver hun gele negle.. og dvs at hun ligger et lag gele på dine negle og så varmer hun dem op de bliver super flotte smiley og forstærker så dine negle... Men når du skal have det af kan de godt risikere at du får bløde negle ...

• #2   29. maj 2011 Jeg har før haft gele negle i nogle år og de er super flotte, men da de kom af var mine egne ødelagt fuldstændig og det tog mig 2 år at få dem tilbage til normal stand.

• #3   29. maj 2011 der ligger en negle salon lige ved siden af rimini lige i starten af amagerbro gade, hvis du kommer fra Christianshavn ligger den på venstre side.. Hun er ret god, hun laver akryl negle..

• #4   29. maj 2011 Tak for input, der er lidt at kigge på. Og om mine negle tager skade, gør ikke så meget, da de i forvejen er rigtig grimme. Jeg har desværre tendens til neglebidning og håber at komme det til livs ved at få sat nye negle på.

Kommentér på:
Kunstige negle

Annonce