9.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

team hjemmefra? erfaring??? team hjemmefra? erfaring???

hejsa...

jeg har fået en lille seddel i min postkasse hvor der står:

"Ekstra indtægt
fritid -deltid

www.team-hjemmefra.dk
andvend kode .....

Heino H. Rasmussen

tlf .. .. .. .."

har skrevet ind til dem, og er lige blevet ringet op... og skal se et live - møde over nettet her i aften...

nu har jeg været så uheldig at få "arbejde" hos nogen, hvor jeg skulle gå ind på en hjemmeside, få nogle oplysninger, skrive dem ned, og sende dem videre til en person, som så ville sende listen videre, til en som skulle ringe disse op, og give dem tilbud på forskellige ting... og derfor er jeg sådan lidt nervøs over det her, men står og mangler arbejde, og lod tvivlen komme ham her til gode...

derfor vil jeg gerne vide, om der er nogen, der har nogen form for erfaring med denne person/ dette team...

håber jeg kan være rolig og få et job ud af det, men er bange for det modsatte...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  team hjemmefra? erfaring???
  • #1   11. jan 2010 Umiddelbart virker det ret fusket. Har du slet ikke nogen idé om, hvad du skal lave?

• #2   11. jan 2010 Der står lidt om det her

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=109001

• #3   11. jan 2010 Hold dig væk fra den slags. Det er som oftest pyramidespil, selvom de selvfølgelig påstår det ikke er, og den slags er ulovligt i DK.

• #4   11. jan 2010 jeg holder mig bare langt væk så...

tak for hjælpen.... smiley

• #5   11. jan 2010 Det er ikke et pyramidespil, arbejder selv hjemmefra igennem det og det samme gør min mand, eller det vil sige det er min mand der har det, men hjælper ind imellem:)

• #6   11. jan 2010 Hundetossen
    Kan du så ikke forklare, hvad man præcist laver og om man f.eks. skal betale noget for at "komme i gang"? For jeg synes, det lyder lidt skummelt

• #7   11. jan 2010 Jens & Marianne.

Man betaler for at få et startspakke og når du så har fået den så bliver du momsregistret, får forhandlerlicens mm og så kan du sælge de produkter de tilbyder og det er lidt forskelligt, lige fra cremer til pulver osv.

• #8   11. jan 2010 Jeg ville altid blive mere end skeptisk, når man skal bruge kode for at se en "salgsside", om det er pyramide eller ej, vil jeg ikke gøre mig klog på, men er produktet så godt, så burde det ikke være nødvendigt at gå og smide sedler i postkassen og lur mig om den der gør det, ikke får en god provision, hvis han/hun hverver nye "sælger"...

• #9   11. jan 2010 hundetossen... hvor mange penge præcis skal man af med, for at komme i gang....?

hvad er minimumsbeløbet???

jeg spurgte ham her Heino Rasmussen om det flere gange, og det eneste jeg fik at vide var, at det er forskelligt.... det kan jeg selvfølgelig godt regne ud, men jeg vil have et bestemt tal at gå ud fra, for mine penge er meget små i øjeblikket, og jeg synes ikke der er grund til at spilde min eller andres tid på noget, som måske er for dyrt til at jeg overhovedet kunne blive interesseret i at starte....

• #10   11. jan 2010 Hundetossen
    Det er netop sådan noget med at skulle betale for at komme i gang, jeg ikke bryder mig om. Kan du huske, hvor meget, det drejer sig om? Altså er det et væsentligt beløb? Og hvordan sælger man varerne - skal man ringe til firmaer eller er det sådan noget, hvor man skal sælge til venner og bekendte?

• #11   11. jan 2010 Jeg kan ikke huske hvad det kostede at komme i gang men det var ikke mange basseøre, men vil gerne prøve at undersøge det.

Man sælger til venner, familie og andre man skaffer ved at hænge sedler op mm og så kan man lave homeparties osv.

• #12   11. jan 2010 Charlotte. Blev du ikke inviteret til en kundeaften?? For det ved jeg man kan ved evt nye kunder:)

• #13   11. jan 2010 indtil videre skulle jeg se et møde her kl 7, men er ærlig talt MEGET skeptisk overfor det...

har set hvad der står på det link, der er linket til, og min kæreste har også fundet flere andre steder på nettet, hvor der står mere eller mindre det samme....

• #14   11. jan 2010 Der er altid nogen der har noget dårligt at sige, min mand er rimelig ny indefor det, men er godt tilfreds indtil videre.

• #15   11. jan 2010 hvor lang tid har han været derinde?

og hvilken form for arbejde har han derfra?

• #16   11. jan 2010 jeg var også godt tilfreds de første dage, da jeg havde det "arbejde" jeg beskrev ovenfor...

men da jeg så pludselig ikke kunne få fat i min chef, og prøvede at ringe flere gange om dagen i ca 2½ uge uden på noget tidspunkt at kunne få fat i ham, begyndte jeg at få mistanke om at der var noget der ikke var som det skulle være...

• #17   11. jan 2010 Det er noget multi-level marketing, som forudsætter, at hvis man skal tjene penge, så er der andre i kæden, der skal tabe penge. Derfor betaler man for startpakken.

Man skal se sig godt for - for man kan jo meget hurtigt blive den, de andre tjener på ;o)

• #18   11. jan 2010 Husk at hvis man bliver moms-registreret, så vil det påvirke ens dagpengeret.
    Jeg vil langt fra anbefale det, hvis du ikke har et rimeligt sikkert job i forvejen, og så tager dette som en extra indtægt.
    Hvis du er på dagpenge, så kan det koste dig mange penge, hvis du ikke kan sælge noget, for du skal oplyse tidsforbrug alligevel

• #19   11. jan 2010 En anden ting - det man i hovedsagen tjener penge på i sådan et firma er ikke produkterne, men på at skaffe sælgere, som man herefter vil tjene på.
    Derfor kan disse forretninger køre uden der egentlig er et produkt - men her i landet bliver der nødt til at være sådan et, da det ellers ville være ulovligt.

Tupperware er et godt og velfungerend eksempel på et multi-level marketing firma. Desværre er der virkelig mange eksempler på mindre heldige firmaer.

• #20   11. jan 2010 ok... så dropper jeg det...

jeg er på SU og kan IKKE undvære nogen penge...

der er visse ting jeg ikke vil undvære i min dagligdag, og jeg nægter at spare på alt for at starte en forretning op, som højst sandsynligt vil gå konkurs pga finanskrise...

• #21   11. jan 2010 Jeg skal til et forhandler møde her på onsdag i Odense om netop det samme. Min veninde er forhandler og har været det i mange år nu. Hun sælger kosttilskud og slankemidler. Hun arbejder ca. 15 timer om ugen og tjener godt og vel 15000 før skat, så det kan godt betale sig hvis man går ind for det. Jeg har endnu ikke betalt noget for at starte op, da jeg vil se hvad det er for noget inden jeg giver nogle penge ud. Sig endelig hvad du mener om online mødet hvis du deltager smiley

• #22   11. jan 2010 Charlotte.. Han har været med i 1 1/2 måned nu og han sælger for det meste naturprodukter, men det er så kun fritid, da han har fuldtid ved siden af:)

Ja man skal passe meget på, for er selv blevet snydt af et fupfirma.

• #23   11. jan 2010 Man tjener ikke så mange penge ved at skaffe andre sælger her, det er tingene man sælger man tjener på.

• #24   11. jan 2010 jeg vælger at lade være.....

jeg tør simpelthen ikke.....

• #26   12. jan 2010 tak smiley

Kommentér på:
team hjemmefra? erfaring???

Annonce