{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drikkevarer til bryllup
  • #1   12. jan 2010 Det kommer jo selvfølgelig an på om der er børn med,
    Men jeg ville beregne 3/4-flaske vin til hver.
    Der er ikk mange, der både drikker vin- og øl, så hvis du ved hvor
    mange vin-drikkere, der er, så er det nemmere at beregne øllene,
    men 10 øl til hver er vel ikke helt galt. smiley
    Jeg ville beregne 2-3 sodavand til hver.... Men det afhænger jo igen
    af om det er flaske-sodavand eller om det er liter-sodavand smiley
    husk masser af is-vand, så sparer man også på sodavandene smiley

Har du en stor fryser?
    En rigtig god idé er at tage en masse vandkander og lægge skivede
    lime/citroner i bunden og fylde den 2-3 dl. op og stille den i fryseren,
    så er det perfekt til is-vand smiley

Go' fornøjelse og tillykke *s*

• #2   12. jan 2010 .. altså fylde vandkanderne op med 2-3 dl. vand...
    eller hvad der svarer til 1/4-del af kanden

• #3   12. jan 2010 Der kommer ingen børn, kun et par teenagere;)

Ved ikke lige hvor meget fryser der er der hvor vi skal holde det, men den med kanderne og vandet vil jeg da lige huske på... Der skal jo spares hvor der kan;)

Er der forskel på hvor meget sodavand der bliver drukket, alt efter om man køber små flasker/dåser eller 1/2L flasker?

• #4   12. jan 2010 Det mest økonomiske er liter-sodavand, for så hælder folk kun dét op,
    de drikker, med dåser er min erfaring at folk ikke drikker en hel og at der står store sjatter i dem når festen er slut smiley Men det er bare min erfaring *g*

• #5   12. jan 2010 Jamen så er det jo på plads med et stort tillykke her fra smiley

Ja jeg syntes der plejer at blive drukket meget mere hvis det er dåser eller små flasker fordi folk har det med at åbne en og stille den et eller andet sted uden at drikke den færdig. 1 1/2L eller 2L flasker er det jeg har de bedste erfaringer med.

Men hvis du er i tvivl om hvor meget folk drikker, så prøv at gå ned til dit lokale supermarked og snak med dem. Når vi har haft den slags store arrangementer har vi snakket med vinmanden hos vores lokale super bedst og lavet en aftale om at vi kan levere alt det der ikke er drukket tilbage. På den måde risikere du ikke, at brænde inde med en masse, men du slipper også for at løbe tør smiley

• #6   12. jan 2010 En anden go' besparelse kan være at købe "vin på pap"
    man kan få kanon mange gode vine, og hvis man hælder det
    på karafler, så er der heller ikke det store spild smiley

• #7   12. jan 2010 Hvis du ikke har mulighed for at stille kander i fryseren og ikke har
    vildt mange isterninger, kan du alternativt fylde nogle store fryse-
    poser med vand og lade dem ligge i fryseren, og så hælde det på
    kander, der er ikk noget værre end at få lunkent vand stillet på bordet,
    når man er til fest *GG*

• #8   12. jan 2010 Jeg må se hvad jeg kan finde ud af;)

Tak for hjælpen begge 2;)

• #9   12. jan 2010 Skal i giftes dig og uffe? Stort tillykke ; o )

• #10   12. jan 2010 Mange tak Heidi smiley Nu har vi jo snart været sammen i 9 år, så det er vist ved at være på tide:D

• #11   12. jan 2010 Ja det er jo det tiden flyver afsted ; o )
    Troede faktsik har havde været længere tid sammen for Peter og jeg er rundede de 8 år i september.

Hvornår skal det stå?

• #12   12. jan 2010 Det bliver d. 4.september, så der er lidt tid endnu, men der er godt nok også mange mange ting som skal planlægges...

• #13   12. jan 2010 Ja det kunne jeg forstille mig ; o )

• #14   12. jan 2010 En ide kunne være fadøl, der bestiller man jo bare rigeligt og så betaler man for det de rer drukket. Nogen steder kan man lave en aftale med at man får sodavand og vin ud også tager de resten tilbage. Når vi holder noget køber vi dåser i tyskland og så rigeligt så kan man da altid drikke det efter festen selv

• #15   12. jan 2010 Vi har også snakket om fadøl, men kun hvis jeg kan få det til en go pris og ellers bliver det nok også til en tur til Tyskland, skal lige have regnet lidt på hvor meget prisforskel der er på det smiley

• #16   12. jan 2010 30 liter fadøl koster ca 570 for hancock og 24 l. dåse øl i tyskland 170ca for tuborg

• #17   12. jan 2010 hvis du køber dåser i tyskland, har du en fordel mere.. ingen pant.. så behøver du ikke bekymre dig om at dåserne forsvinder eller at de bliver krøllet sammen...

• #18   12. jan 2010 jeg vil sige at 2-3 sodavand er alt for lidt pr person. selvom jeg drikker vin til maden drikker jeg mere end 2-3 sodavand (hvis vi snakker dåse) og hvis der kommer en flaske af en eller anden form for sprut på bordet så skal der også sodavand til dette.

• #19   12. jan 2010 http://www.fadoelsservice.dk/priser.asp
    Der er lidt priser og så kan du trygge øverst på "hvor meget skal jeg bruge" der afregner man for de man har brugt også sodavand

• #20   12. jan 2010 Er du gal nogle syge priser de har, 145kr for en kasse sodavand... Det kan hvertfald gøres billigere... Kender selv en der måske kan skaffe fadøl til en go pris og hvis han ikke kan det, så bliver det en tur til tyskland og så køber vi også sodavand og vin der nede smiley

• #21   12. jan 2010 Ja sodavand er jo normalprisen, de kan jo som tid fås for 50kr. Fadøl hos dem er billigere end feks hancock. Man han også få harboe fadøl 320kr. for 20 liter. Det kommer jo også lidt an på hvor mange der kommer, for hvis der kommer mange er det jo nemt med fadøl, de er jo kolde når det kommer ud

Kommentér på:
Drikkevarer til bryllup

Annonce