En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til billig madplan er kærkomme
  • #1   17. jan 2010 Hvad med millionbøf?
    Med pasta den ene dag og kartoffelmos den næste - eller omvendt?

• #3   17. jan 2010 stuvet hvidkål med deller
    M

• #4   17. jan 2010 god dansk bøf med bløde løg
    M

• #5   17. jan 2010 Spaghettig & kødsovs
    Lasagne
    Brændende kærlighed
    Boller i karry med ris
    Kylling i karry med ris
    Chili con carne
    Millionbøf med kartoffelmos

• #6   17. jan 2010 lasange

• #7   17. jan 2010 Du kan også lave tomatsuppe til jer alle for under 30 kr til en enkelt dag, hvis du laver det selv helt fra bunden

• #8   17. jan 2010 kylling en dag og lav lidt ekstra, til pitabrød næste dag.

hjemmelavet pizza, så er der måske også til madpakken

fiskefrikadeller med kartofler og kogte porrer

Ribbensteg

tomatsuppe med pasta

kottelter i fad med ris

• #9   17. jan 2010 Køb en masse grøntsager og så noget forskelligt billigt kød, ned i wokgryden, det kan man skilt spise tre dage om ugen, put evt ris ned i, så bruger du ikke så mange af de dyre grøntsager.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #10   17. jan 2010 Risengrød :o)

• #11   17. jan 2010 artofler i skiver (alt efter hvor mange i er)
    Bacon & løg i tern (2 pak og 2 store løg)
    Flået tomater (2 ds)
    ærter (en god håndfuld), salt, peber og paprika
    fløde (½ liter)

Bacon og løg svitses på panden, lægges i lag med kartoflerne i et ildfast fad, ovenpå kastes de flåede tomater, og fløde, salt, peber og paprika, man kan også mside lidt imellem kartoffel lagene.
    Ind i ovnen til kartoflerne er møre (200gr) og så drysses der ærter hen over og ind igen i 10 min... det smager dejligt, er nemt og billigt

• #12   17. jan 2010 Hamburyg bruger vi meget her i huset. Det er reel magert kød til en fornuftig pris og kan bruges til meget.
    - I skiver og på panden/grillen.
    - Strimlet på hjemmelavet pizza.
    - Strimlet i pastasalat.
    - Strimlet i wokken.
    - Strimlet i pitabrød.

• #13   17. jan 2010 Vi har i dag fået millionbøf med kartoffelmos.
    Det fik vi også i går.

Oksekødet indkøbt til 27 kr.

kartoflerne - max en tier.. Så det vil sige 10 kr. pr. person pr. måltid i to dage..

Kylling i karry... Kylling købt til omkring 40 kr. Ris og måske broccoli. Max 15 kr. per person pr. måltid i to dage.

I det hele taget er gryderetter jo vanvittigt billige at bruge, da de holder flere dage.

Kålmad gør vi også brug af. Stuvet hvidkål og deller. Også mad til to dage i en portion hakket kalv og flæsk til omtrent 25 kr.

Kåldolmer - samme historie.

Medisterpølse enten traditionelt med sovs og kartofler, med karrysovs eller på rugbrød.
    Medisterne koster 20 kr.. så det bliver omtrent max 15 kr. pr. person.

Vi køber ikke kød til over 30 kr. pr. 500 g. Helst omtrent 25 eller derunder. Og så forsøger vi at strække det så langt som muligt.

• #14   17. jan 2010 Grønsagsgratin med en rest skinke eller hamburgerryg.

Det kan også betale sig at tjekke tilbud på Tilbudsugen.dk.

• #15   17. jan 2010 Iiihh altså, så mange gode bud :0)

Kom gerne med flere, nu vil jeg til at lave madplan :0)

• #17   17. jan 2010 Charlotte: Det er en rigtig god ide. Jeg laver madplan til en uge/14 dage, handler stort ind 1 gang i ugen. Det gør at jeg har mere overskud, for jeg skal ikke finde på mad hver dag og ned og handle til det, samtidig sparer man penge når man ikke laver alle de impulskøb.
    Derud over har vi en konvulut hvor der kommer penge i hver uge til hundenes foder, så når det er tid til at købe til dem, så går det ikke ud over kontoen :0)
    Man kan gøre det samme med gaver, tøj, frisør, ferie osv. :0)

• #19   17. jan 2010 supper og grød er også ofte godt for økonomien.

Havregrød, Øllebrød og den slags.

Grøntsagssupper er godt og nemt.
    Kærnemælkssuppe mætter og er ekstremt billigt.

• #21   17. jan 2010 Charlotte: Vi har også et fast beløb til hver uge, og det skal dække benzin, mad, cigaretter, foder, tøj, frisør osv. og det er ikke altid nemt, men heldigvis er der kun 1 år tilbage, så er jeg færdigudlært, og så skal vi have udvidet vores konvolut en del. Så skal der nemlig også sættes af til ferier, hus, bil osv., men lige nu kører det med foder, så er jeg nemlig sikker på at der er så hundene kan få ordentlig kvalitetsfoder, at der så er mindre til gaver, tøj og at jeg aldrig er til frisør, det er bare ærgeligt lige nu :0)

• #22   17. jan 2010 Så fik jeg lige lavet madplan til de næste 3 uger :0)
    Det tog mindre end 5 min. da jeg jo havde haft jer til hjæp!!!

• #23   18. jan 2010 Græsk mousaka - virkelig lækkert og holder to dage.

• #24   18. jan 2010 Jeps, det er super lækkert :0)

Farsbrød med feta og soltørrede tomater er også nemt, lækkert og holder til 2 dage.

Kommentér på:
Forslag til billig madplan er kærkomme

Annonce