689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

To sider af samme sag To sider af samme sag

Så forskelligt kan man se på tingene.....

To kvinder sidder og snakker_
- Vi havde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobbet, åd
middag på tre min., vi havde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hvad med dig?

- Fantastisk! Han inviterede mig på middag på restaurant efter mit
valg, vi gik hjem det tog ca. en time. Vel hjemme tændte han nogle stearinlys og så havde vi forspil i en time, vi havde vidunderlig sex i mindst en time og til slut, tænk dig, talte vi sammen en time! Et eventyr med andre ord......

Deres respektive mænd sidder og snakker:
- Vi havde sex i går. Vidunderligt! Kom hjem fra jobbet, middagen
var allerede serveret, spiste, havde sex og bagefter sov jeg. Kan ikke blive bedre. Hvad med dig?

- Katastrofe! Kom hjem fra jobbet, strømmen var gået. Fik
inviteret konen på middag, ikke godt, men dyrt, havde ikke råd til taxa hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, ingen strøm, fik tændt nogle lys så vi kunne se. Var så irriteret at det tog mig en time at få den op og stå, og bagefter kunne jeg ikke komme før efter 1 time. Frustrerende! Da jeg endelig kom, kunne jeg ikke sove, mindst en time lå jeg der, til det til sidst lykkedes konen at snakke mig i søvn!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To sider af samme sag
Kommentér på:
To sider af samme sag

Annonce