{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

At være alene {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det lige at det for nogen mennesker er et helvede at være alene?? en pinsel og en kæmpe udfordring at overkomme??

Jeg har selv boet sammen med en i 2,5år og har nu været alene i 1år. De første par måneder var det skønt at være alene, og det er det på sin vis os stadigvæk, på nogle punkter. Men jeg er SÅ rastløs når jeg er alene. Det lyder rigtig latterligt det her, men jeg føler ikk mit liv er tilstrækkeligt uden en fyr!! Jeg har absolut ingen selvtillid, og finder selv den mindste bekræfttigelse hos et dumt svin.

Og nu sidder jeg bare og tænker, hvordan JEG kan give mig selv den indre ro og den selvtillid til at "slappe af"...
Gir det mening?? Og ja undskyld alt det pis her, havde bare lii brug for råd:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At være alene
  • #1   24. jan 2010 når du kommer frem til dit svar så send lige løsningen til mig, for gud hvor jeg dog kender følelsen

• #3   24. jan 2010 R.I.P Minnie: jamen jeg LEDER!!

Gizmo: jeg tiltrækker de forkerte, for hellere 5min med et svin end ingen:-(

• #4   24. jan 2010 årh hvor jeg kender der Elsker min prinsesse!! jeg tiltrækker også de forkerte...

• #6   24. jan 2010 Gizmo: jeg savner stadig det sidste svin jeg var sammen med, for han var der jo...:-( Kæft det er ynkeligt at have det såen her..

• #7   24. jan 2010 nu ved jeg ikke hvordan du er som person, men kan du fx godt lide at læse? Hvad med at prøve og sætte dig ned med en sindsyg spændene bog når din rastløshed kommer over dig?

• #8   24. jan 2010 Elsker

det er først når du viler i dig selv og finder din indre ro, at du er klar til at dele dig selv med en anden smiley Hvis du ingen selvtillid har hvordan skal andre så have tillid til at du er værd at satse på?

tog mig 5 år at finde ud af det..... nyd at du kun skal tænke på dig selv og vuffen. Nyd det i fulde drag!

Find noget du kan lide at lave og er god til, for mit vedkomne er det at arbejde og få taget fotos. Når du begynder at kunne føle du har succes, så smitter det også af på din udstråling.

smiley

• #10   24. jan 2010 elsker, træner du? Jeg træner, og det hjælper mig lidt med min indre ro, og så ellers prøver jeg at læse..

• #11   24. jan 2010 det skal dog lige siges at jeg har en kæreste gennem 7 år, og selv om vi burde hvile i hinandens selvskab, ja så har jeg stadig den der uro i kroppen ind i mellem

• #12   24. jan 2010 århh jeg ved ikke om jeg gider læse?? Sys jeg mangler en "hobby"?? Og ja jeg ville gerne begynde at træne igen, men holder mig laangt væk fra centrene pga, ja de flotte mennesker:-(

Gizmo: jamen de mænd jeg har været samm med har behandlet mig som lort.. Knaldet mig og skredet, eller været samm med en anden.. ikke været til at få fat i, og det hele taget ret upålidelige:-(

• #14   24. jan 2010 Madam Blå: NOGLE ÅR!!! fuck...

• #15   24. jan 2010 Gizmo: Altså jeg er altid blevet mobbet med at jeg var tyk, har dog tabt 10kg indtil videre. Men i mit hovedet skal jeg helst tabe 10 mere og ligne en barbie. Ellers er der ingen der gider være sammen med mig, tror jeg:-( Jeg kan godt sige til mig selv at jeg er mere værd, men kan sku os hurtigt vende den til "hvorfor var jeg ikke god nok til ham??"

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759
    #16   24. jan 2010 Jeg må indrømme at jeg ikke forstår de mennesker der har brug for en anden person, for at kunne "leve" :o) Nogle er så desperate at de nærmest zapper mænd, og skifter dem hurtigere end man kan nå at lære alle deres navne smiley

Personligt har jeg det bedst alene - og tror jeg ville få fnidder hvis jeg skulle dele mit hjem med en anden person. Men måske det kommer en dag ;o)

• #17   24. jan 2010 Madam blå: ja igår ville ingen med i byen, så måtte jeg jo blive hjemme... puu det var hårdt...

• #19   24. jan 2010 hvor kommer din selvmedlidenhed fra?

er den der kun lige nu, eller er har du den føelse tit?

For hvis du selv mener du er for tyk og ik vil træne fordi du ik vil se på smukke mennesker i træningscenteret - hvordan vil andre så se dig som andet end hvad du selv viser og tror?

• #20   24. jan 2010 TINNA

UUUh den kender jeg godt smiley og det er sku heller ik nemt altid at dele sin plads med et andet menneske ha ha ha

• #21   24. jan 2010 Elsker min....
    Giver Fru...... snob ret.
    Det er vigtigt at du finder dig selv. Hvem er du. Hvad kan du lide at lave og ikke at lave. Er du kreativ, musisk, teaterinteresseret. Kan lide at synge, fx i kor. Eller noget helt andet. Danse, fx linedans, der kan man godt komme alene. Når du finder noget du kan lide og interessere dig for og ikke er så sulten efter en fyr ( det lugter de hurtigt), så er du mere afslappet. Efterhånden finder du også ud af hvad du står for og hvad du vil acceptere af en fyr. Hvilke kvaliteter, der er vigtige for dig at han har.
    Fx at han er god at snakke med. At han respekterer dig Osv. Eller noget helt andet der er vigtigt for dig. Der er ingen mennesker der er perfekte. Men hvad kan du acceptere? Udover at i selvfølgelig skal elske hinanden smiley

• #22   24. jan 2010 Tinna: for mig handler det slet ikke om sex. Jeg har været samm med 3:-) skal ikke kunne sige hvad det handler om.. Og jeg savner ikke en at bo sammen med, for det gider jeg sku ikke:-)

Fru Snob: hmm... jeg går og løber med hunden, og spiser sundt, så på den måde får jeg min vægt ned:-) Men ja den følelse har jeg sku tit??

Madam Blå: det går bedre med banken. Har fået fast job nu og solgt bilen. Har lige noget gæld der skal betales af, men ellers ja så kører det:-) og det er bare lækkert:-)

Dorthe: århh jamen kan jo li mange ting, er bare en skovl til at gennemføre det:-(

Gizmo: jaa jeg ved det godt, er bare svært når man gang på gang blir vraget:-(

• #23   24. jan 2010 elsker

hvad kommer den føelse af? Hvorfor tror du at du er mindre værd en andre piger?

• #24   24. jan 2010 Fru A: fordi der ikke er nogen der gider være samm med mig:-( Hvert fald ikke seriøst...

• #25   24. jan 2010 Jeg har det fint alene smiley Men har også været det i mange år nu :o)

• #26   24. jan 2010 Danni: Tark:-) Men har faktisk forbavsende meget overskud hvis jeg er samm med en fyr, og jeg blir lii lidt højere, men når de så skrider, så krakelere jeg bare:-(

• #27   24. jan 2010 jeanette: del din hemmelighed tak:-)

• #29   24. jan 2010 nu kan jeg se du er først i 20'erne.. Tror ikke der er mange fyre i den alder der virkelig vil noget seriøst, men ved det ikke smiley

Men det handler helt sikkert om at nyde livet under de betingelser man nu engang har.Jeg har oplevet meget død og sygdom i flere år i træk og så lærer man at værdsætte det man nu engang har fået tildelt eller "opnået".

En af de vigtigste ting i livet er venner.. Ikke bare dem man kan mødes med til fest - venner som altid er der for en, når korthuset vælter og når man mister sine kære - enten ved sygdom eller brud. De er der og man behøver ikke lave det store - man kan bare være sammen. DET kan man blive "høj" af!

Hmm.. ved ikke hvor jeg ville hen med det..

Hilsen en som har mistet sin mor og morfar til den samme kræftsygdom inden for de sidste 5 år( som måske er arveligt) . Er kærester med en dejlig fyr som måske skal udsendes og så har hun valgt at se Vores krig, så hun er måske lidt følelsesladet

• #30   24. jan 2010 Jeg aner ikke hvad min hemmelighed er. Jeg har nok bare brændt mig en gang for meget smiley

Og så er jeg nok ret r*vsyg i min dagligdag *S*

Jeg bryder mig ikke om at gå i byen f.ex, koncerter er heller ikke mig. Biografer er for dyre og jeg skal altid ud og tisse midt i filmen fordi jeg drikker for meget cola *G*

Jep sær er vist et godt ord *S*

Kan da godt mærke på mig selv at jeg ikke er særlig social, og det burde jeg nok gøre noget ved..

• #31   24. jan 2010 Ville os bare ønske jeg kunne lære at acceptere det er ok at være alene:-)

• #32   24. jan 2010 Anita: Tusind tak, det var bare rigtig sødt af dig:-) men ja, hvordan får man så selvtilliden op??

• #33   24. jan 2010 Som mange af de andre skriver, så er hemmeligheden mest af alt at kunne finde ro i sig selv.. NYD friheden.

Der er mange plusser ved at ha en kæreste, men der er bestemt også mange plusser ved at være alene..
    Jeg var single i 2 år, før jeg virkeligt lærte at nyde at være alene...
    Og så gik der ikke lang tid, før jeg mødte en sød fyr.. Tror faktisk det er første gang i mit liv, at jeg har mødt en fyr som oprigtigt vil gøre alt for at se mig lykkelig.

Inden ham, var jeg også igennem rumlen med playere og svin, for at sige det ligeud.

• #34   24. jan 2010 Selvtillid.. Hm. Det kan være meget små ting der kan få den op hos mig :O) For det første sammenligner jeg ikke mig selv med andre, for jeg er MIG! Jeg er IKKE som alle andre.. Jeg er unik og mig selv. Og sådan syns jeg i øvrigt alle bør tænke..

En anden ting er at forkæle sig selv.. Se en masse gode (og opmuntrende) film. Måske ta på nogle gode shoppe-ture og købe noget lækkert tøj. Gå lidt op i sit udseende, og gøre sig lækker.
    Førhen ku jeg finde på at ta nogle gode billeder når jeg kedede mig. Gg. De kunne også give mig en god portion selvtillid at kigge igennem.
    Hold hovedet højt, og vær god ved dig selv... Tænk på hvad de svin er gået flip af, som har behandlet dig dårligt :O)

• #35   24. jan 2010 Woops, stavefejl er gratis :O) "gået GLIP af

• #36   24. jan 2010 Hvor er det bare nogle supergode råd i kommer med allesammen :o)

,,og ja,,det handler om at det man udstråler det bliver man behandlet efter. Er du usikker og evigt taknemmelig for et lille blik eller bare et par hårde ord,,jamen så har du lagt stilen og skal ikke forvente det bliver anderledes.
    Men udstråler du selvsikkerhed og viser værdighed, så lægger du slet ikke mærke til de "dårlige typer" som du normalt bliver tiltrukket af,,de er ikke længere et "match".

Danni forklarer det så godt :o)

Jeg har godt nok også brændt nallerne rigeligt,,og jeg måtte sige stop !!
    Nu bor jeg alene og jeg stortrives :o) Jeg har mig selv, mine hunde og mit hjem og det er bare helt fantastisk :o)
    Jeg har mange interesser og keder mig aldrig, en aktivitet til ethvert humør og så har jeg få men meget tætte og dejlige venner og veninder :o)

Du skal lære at hvile i dig selv, trives med dig selv, kende dig selv,,og først der ved du hvilken partner du mangler, hvad han skal indeholde.

Men du skal også huske at det ikke er til at se skoven for bare træer,,så ta det roligt, træk vejret og nyd livet :o)

• #37   24. jan 2010 elsker: har det på nøjagtig samme måde som dig

• #38   24. jan 2010 Hvor er I super alle sammen:-) Rigtige gode indlæg som gir stof til eftertanke:-)

• #39   24. jan 2010 Tumling: Der var du:-) århh det er så skod...

• #40   24. jan 2010 Selvtillid,,hmmm,,for mig handler det lidt om at det jeg laver det lykkes.
    Jeg kan ikke lave om på hvordan jeg ser ud, sådan er jeg skabt,,men når jeg laver noget herhjemme, bygger noget, ordner noget i haven, hjælper en af dem jeg holder af så de bliver glade,,masser af små succes'er,,,så højner det min selvtillid og det giver en hel anden udstråling,,og på den måde kan man ændre det indtryk andre får af en,,det giver respekt at man respekterer sig selv :o)

Du kan se en utrolig smuk pige/fyr på gaden,,men når de kigger efter, så har de ingen indhold,,selvhøjtidelige og lever på deres ydre.
    Og du kan se en egentlig helt normal udseendet eller afviger, som med det samme fanger din opmærksomhed,,igen som Danni så godt beskriver,,det er udstråling og holdning der gør værket :o)

• #41   24. jan 2010 Se hende her f.eks :o)

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

• #42   24. jan 2010 elsker: Yup jeg har bare været på aftenvagt idag smiley og skulle bare lige tjekke om der var nogle gode indlæg.. Ska faktisk i seng og burde ligge der da jeg ska i skole imorgen hvilket jeg overhovedet IKKE gider smiley

• #43   24. jan 2010 Tumling. århh har haft dagvagt i weekenden og det bar IKKE mig.. hehe.. men har fri til onsdag kl.15 også er det aftenvagter 5dage i rap.. glæder mig:-) dagene går sku bedre når man skal afsted:-)

• #44   24. jan 2010 hehe.. jeg er mest til morgenvagter må jeg indrømme.. så synes jeg at jeg får mere ud af dagene

• #45   24. jan 2010 Hehe ja men jeg kan bare ikke komme op om morgenen.. er typisk B menneske:-) og det er Hunden os:-) hehe

• #46   24. jan 2010 jeg er vist bare en blanding..Men jeg er også en særling haha

• #47   24. jan 2010 Jeg er sku os en særling, så kan vi være det samm:-)

• #49   24. jan 2010 add'er nej haha.. Men jeg er nu alligevel forelsket i din GD

• #51   24. jan 2010 nej det har du ik.. sagde bare at jeg ik sku hjem til dig med de kryb haha

• #53   24. jan 2010 haha priviligeret dyr ligefrem at have deres eget værelse haha..

• #55   25. jan 2010 Mischa: HVIS DE BRYDER UD!!! Nej nej nej.. Nu redder jeg de stakkels hunde hos dig haha

Kommentér på:
At være alene

Annonce