{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Rart at være hjemme igen {{forumTopicSubject}}

Vi er kommet godt hjem fra vores årlige skiferie i Østrig. Vi hoppede på toget i Schwarzach i Østrig kl. 19. lørdag aften og dette bragte både os og bilen til Berlin, hvor vi var fremme kl. halv ti i morges. Så gik turen ellers hjem over Putgarden og på vejen hjem slog vi lige et slag forbi og hentede mindstepigen. Hjemme ventede vores hundepassere og 2 glade drenge, som var glade for at vi var kommet hjem igen.

Mor Bianca er så lige blevet hentet hos hendes opdrætter, så nu er vi alle atter samlet igen. Selvom vi har været væk fra hundene i 17 dage, har vi haft en god ferie. Hundene har haft det rigtig godt, og vi er alle glade for at være sammen igen.

Men, men et par uheld imens vi var på ferie kunne ikke undgås. I tirsdag stod generatoren i min Mercer, så den måtte køres på værksted i Holbæk. Dette vil koste imellem 10.000 og 13.000 at få den skiftet. Ærgerligt, for en skiferie er ikke helt billig. Men da jeg ikke kan undvære bilen, så skal den bare laves. Regner med at kunne hente den i morgen efter arbejde.

Torsdag skal jeg til læge og have taget gipsen af min højre hånd, som lægen i Wagrain satte på i torsdags. Hvad der er galt vides ikke, men brækket er den heldigvis ikke. Så jeg kørte fint på ski de sidste dage af ferien. Nu må min egen læge så finde ud af hvad der så skal ske.

Men alt i alt en rigtig god ferie, som en dum bil og en lige så dum hånd ikke kan ødelægge.

Ih, hvor jeg glæder mig til at skulle ligge i arm med mine 3 gårdhunde i nat. Det har jeg da savnet lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rart at være hjemme igen
Kommentér på:
Rart at være hjemme igen

Annonce